مقالات, بی حسی تاتو

بهترین بی حسی برای تاتو خط چشم چیه؟

بی حسی تاتو خط چشم

اگر از هر روز آرایش کردن خسته شدید، یا می خواهید خط چشم دقیق تری داشته باشید، تاتوی خط چشم برای شما مناسب است.

تاتو خط چشم چیست؟

تاتو خط چشم نوعی تاتوی زیبایی است که اغلب از آن به عنوان آرایش نیمه دائمی یاد می شود که توسط یک تکنسین آموزش دیده انجام می شود.
رنگ مورد استفاده با رنگ تاتوی بدن بسیار متفاوت است و فقط روی لایه اول پوست قرار می گیرد. این رنگ طوری طراحی شده است که با گذشت زمان محو شود، بنابراین واژه “نیمه دائمی” برای آن به کار برده می­شود.
این تاتو روی خط مژه ها اعمال می شود و می تواند به عنوان خط چشم ظریف، نازک یا متوسط ​​تا ضخیم مورد استفاده قرار گیرد.

تاتو خط چشم

امروزه استفاده از خدمات آرایش و زیبایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از بانوان تمایل دارند، که با استفاده از تکنیک‌های جذاب در جهت زیبایی خود تلاش کنند. یکی از این عوامل و مواردی که در زیبایی صورت خانم‌ها بسیار تاثیرگذار می‌باشد، تاتو خط چشم است. منبع

مزایای تاتوی خط چشم

  • ضد لک و ضد آب است
  • بدون نیاز به کشیدن خط چشم، شکل و رنگ چشم شما را برجسته می کند
  • نیازی نیست هر روز از خط چشم استفاده کنید!

سبک های مختلف تاتوی خط چشم

تقویت مژه های فوق العاده ظریف

تقویت مژه یک سبک تاتوی بسیار ظریف است و می توان آن را به دو روش مختلف انجام داد 

  1. به عنوان یک خط باریک که از پشت مژه خارج نمی شود
  2. یا به عنوان یک نقطه در کنار هر مژه

این باعث می شود مژه های شما بلندتر و ضخیم تر به نظر برسند.

خط چشم نازک، ظریف اما تاثیرگذار

استفاده از خط چشم نازک همچنان می تواند چشمان شما را باز کند، در حالی که ظاهری طبیعی تر دارد. این یک گزینه عالی برای کسانی است که خط چشم باریک می خواهند، و همچنین می توانند آن را با آرایش تقویت کنند.

تاتو خط چشم ظریف

خط چشم با عرض متوسط، ​​پررنگ

خط چشم با پهنای متوسط ​​برای زنانی مناسب است که هر روز آرایش می کنند و می خواهند ظاهری با چشم های پررنگ اما نسبتاً طبیعی داشته باشند.

خط چشم ضخیم

خط چشم ضخیم برای همه مناسب نیست. برای کسانی که روزانه از آرایش غلیظ و خط چشم استفاده می کنند، این خط چشم پررنگ به شمار می­رود.

آیا درست است که می­گویند درد یک فرایند ذهنی است؟
 فرآیند تاتو شامل یک دستگاه خالکوبی است که جوهر را به داخل پوست ظریف پلک شما هل می دهد، بنابراین تقریبا چیزی احساس نمی کنید. با این وجود، اکثر تاتوآرتیستان از کرم بی حسی موضعی برای راحتی شما در طول این فرآیند استفاده می کنند، و همچنین می توانید از قبل تماس بگیرید و در مورد میزان درد مشتریان سوال کنید.
برای انجام یک تاتوی خط چشم بی­نظیر، مشتری باید کاملا احساس راحتی و امنیت داشته باشد. برای تاتوی خط چشم از یک بی حس کننده­ اصل با جنس خوب باید استفاده کنید. شما می­توانید انواع بهترین بی­حسی های تاتوی خط چشم را به صورت اصل و با بهترین قیمت از سایت تاتومارکت خریداری کنید.

پماد بی ­حسی اورجینال عقرب

پماد بی حسی قوی اورجینال عقرب تقریباً کل درد را کنترل می کند. مخصوصاً برای مناطق حساس مانند لب، چشم و ابرو در هنگام انجام عمل تاتو طراحی شده است. این محصول ساخته شده با بالاترین اثربخشی موجود است و برای تسکین درد ناشی از تاتو، لیزر موهای زائد، سوراخ کردن بدن، اپیلاسیون بدن، خال کوبی زیبایی و آرایش دائمی کمک کننده است. کرم عقرب ترکیب کاملی از ایمنی و اثربخشی است.

پماد عقرب

طریقه­ ی استفاده از پماد عقرب برای تاتوی خط چشم

برای خط چشم در محل پلک بزنید و به سمت مژه ها پخش کنید و به مدت ۲۵ دقیقه پلک را با سلفون کاور کنید. برای تماس اتفاقی از شستشوی چشم استفاده کنید. ایمن ترین و خالص ترین کرم بی حسی که هیچگونه اختلال در رنگ تاتو و یا فرایند سوراخ کردن ندارد، همچنین می تواند در حدود ۲ ساعت درد را کنترل کند.

نکاتی در رابطه با استفاده از بی­حسی خط چشم

  • بر روی بی­حسی برای خط چشم یا بن مژه اصلا از کاور استفاده نکنید چون ممکن است داخل چشم برود و باعث ایجاد سوزش شود.
  • از بی­حسی های یخی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد آسیب جدی به چشم می­شود.

خط چشم

آیا چشم ها بعد از تاتوی خط چشم متورم می­شوند؟!

پوست ناحیه چشم بسیار نازک است و تقریباً با هر گونه دستکاری متورم می شود، بنابراین نمی توان فرض کرد که پس از تاتوی خط چشم هیچ گونه تورمی ایجاد نشود.اما پف ناشی از تاتوی خط چشم باید ظرف ۷۲ ساعت بعد از بین برود. برای از بین بردن مقداری از تورم، توصیه شده است که از کیسه چای گرم یا کمپرس گرم استفاده کنید.

سوالات متدوال

تاتوی خط چشم چه مزایایی دارد ؟

ضد لک و ضد آب است – بدون نیاز به کشیدن خط چشم، شکل و رنگ چشم شما را برجسته می کند – نیازی نیست هر روز از خط چشم استفاده کنید

طریقه­ ی استفاده از پماد عقرب برای تاتوی خط چشم به چه صورت است ؟

برای خط چشم در محل پلک بزنید و به سمت مژه ها پخش کنید و به مدت ۲۵ دقیقه پلک را با سلفون کاور کنید. برای تماس اتفاقی از شستشوی چشم استفاده کنید.

برای استفاده از بی­حسی خط چشم به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

بر روی بی­حسی برای خط چشم یا بن مژه اصلا از کاور استفاده نکنید چون ممکن است داخل چشم برود و باعث ایجاد سوزش شود. – از بی­حسی های یخی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد آسیب جدی به چشم می­شود.

دیدگاهی در مورد “بهترین بی حسی برای تاتو خط چشم چیه؟

  1. درسا گفت:

    کرم های پاک کننده تاتو خط چشم بصورت کامل تاتوی قدیمی رو پاک میکنه ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      این کرم های تنها در صورتی خیلی خوب اثر میکنند که سن تاتوی شما کمتر از شش ماه باشد در غیر اینصورت چندان موثر نیستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *