مقالات, لوازم تاتو

بهترین بی حسی برای تاتو چیه؟

بی حسی برای تاتو

تاتو قرن ها است که در بین مردم رواج دارد. تاتو در فرهنگ های باستانی، در ارتباط با مناسک مذهبی یا جنگ ها انجام می شد. امروزه اکثر مردم برای تزیین بدن و بیان برخی افکار خود از تاتو استفاده می کنند. اگرچه ظاهر تاتوها عالی به نظر می رسند، اما همه ما زدن تاتو را همراه با ناراحتی و درد می دانیم. به لطف پیشرفت علم و بی­ حسی موضعی، ناراحتی و درد را دیگر فراموش کنید.
اما در دریایی از بی­ حسی های مخصوص تاتو، چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟

بی حسی های تاتو

اگر نمی‌خواهید در طی جلسه تاتو ناراحتی احساس کنید، می‌توانید منطقه مورد نظر را بی‌حس کنید. استفاده از بی حسی باعث کاهش احساسات ناراحت کننده تاتو می‌شود، مشابه وقتی که کرم ضد حکسان را بر روی نیش مورچه می‌زنید. کرم‌های بی‌حس کننده تاتو همین تأثیر را دارند و می‌توانند از ایجاد درد و ناراحتی جلوگیری کنند. منبع

بی حسی های تاتو واقعاً کار سازند؟

بله، کوتاه ترین پاسخ ممکن به این سوال است. محصولات بی حسی تاتو حتی اگر موضعی باشند می توانند بسیار موثر باشند. در حالت ایده آل، بهتر است از یک داروی بی حسی تاتو استفاده کنید که حاوی یک یا چند ماده اصلی زیر باشند، که هر یک تأثیر متفاوتی بر سیگنال های دردی که به مغز شما در حین تاتو ارسال می شود، دارند.

  • لیدوکائین
  • تتراکائین
  • بنزوکائین
  • اپی نفرین

همچنین مواد افزودنی طبیعی مانند: منتول ، کافور ، روغن درخت چای و ریشه کومفری وجود دارد که می تواند قدرت بی حسی موضعی را افزایش دهد.

بی حسی تاتو

انواع بی حسی های تاتو

اگر شما تاتو آرتیست باشید و به دنبال انواع بی حسی برای مراجعه کنندگان حساس به درد بگردید و چه فردی باشید که می خواهد هنگام انجام تاتو آماده باشد، ما انواع بی حسی های تاتو را برای رفع نیازهای شما فراهم کردیم.

کرم های بی حسی تاتو

ما انواع کرم های بی حسی تتو را برای ایجاد بی حسی و مرطوب نگه داشتن پوست در حین انجام تاتو برای شما فراهم کردیم. انواع کرم های بی حسی تاتوی اصل را می­توانید از سایت تاتو مارکت با بهترین قیمت و با خیالی راحت خریداری کنید.

بی حسی اورجینال عقرب

پماد بی حسی قوی اورجینال عقرب، تقریباً کل درد را کنترل می کند. برای تسکین درد ناشی از تاتو، لیزر موهای زائد، سوراخ کردن بدن، اپیلاسیون بدن، خال کوبی زیبایی و آرایش دائمی استفاده کنید.
کرم عقرب ترکیب کاملی از ایمنی و اثربخشی است. این پماد می تواند در حدود ۲ ساعت درد را از بین ببرد.

بی حسی برای تاتو

بی حسی تی کی تی ایکس (TKTX)

از زمانی که نیاز به بی حسی در بین متقاضیان تاتو ایجاد شد، پماد بی حسی تی کی تی ایکس از برندهای پر طرفدار تبدیل شد. این پماد برای افرادی که فقط می خواهند اثر بی حسی استاندارد داشته باشند، بهترین گزینه است.

بی حسی تی کی تی ایکس

بی حسی دکتر نامب

بی حسی دکتر نامب یکی از قویترین بی حسی های پمادی می باشد که برای انواع تاتوی صورت و بدن کاربرد دارد علاوه بر تاتو برای میکرونیدلینگ، پلکسر، لیزر و … کاربرد دارد.
مدت زمان بی حس شدن پوست با این بی حسی ۴۵ دقیقه می باشد.

بی حسی دکتر نامب

بی حسی نانوبروز اورجینال

بی حسی نانوبروز اورجینال یکی از قویترین بی حسی های پمادی می باشد که برای انواع تاتوهای صورت و بدن کاربرد دارد.پس از استعمال این پماد بر روی محل مورد نظر با گذشت، ۲۰ دقیقه بی حسی ایجاد شده و تا مدت ۱ ساعت تاثیرش باقی می ماند.

اسپری های بی حسی تاتو

اسپری های بی حسی تاتو جایگزین مناسبی برای کرم های بی حسی موضعی هستند، زیرا نیازی به ماساژ روی پوست ندارند. به سادگی اسپری بی حسی موضعی را روی پوست مشتریان خود اسپری کنید، سپس ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کرده و زدن تاتو را آغاز کنید.یکی از انواع بی حسی های اسپری ای که می توانید در سایت تاتو مارکت با بهترین قیمت خریداری کنید اسپری بی حسی کینگ است.این اسپری با ۷۵ درصد بی حسی از بالاترین درصد بی حسی در بین بی حسی های موجود در بازار برخوردار است.
این بی حسی برای انواع پوست ها کاربرد دارد.و همچنین در حوزه های پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، لیزر، بوتاکس، میکرونیدلینگ، تتو بدن، میکروپیگمنتیشن، مزووایت، پرسینگ، میکرودرمال و چال لپ و… مورد استفاده قرار می گیرد.
بی حسی کینگ حاوی عصاره نعناع برای خنک کردن محل بی حسی و عصاره آلوورا و ضد التهاب است.

اسپری های بی حسی تاتو

ژل های بی حسی تاتو

هنگامی که نیاز به افزایش اثرات کرم بی حسی تاتو دارید، می توانید به طور معمول یک لایه ژل بی حسی را به پوست بیفزایید و لذت تاتو را چند برابر کنید. اکثر ژل های بی حسی تاتو به تنهایی باعث ایجاد بی حسی موضعی می شوند. تاتو مارکت انواع مختلفی از ژل های بی حسی تاتو را ارائه می دهد تا شما با دستی باز انتخاب کنید.

بی حسی ساستین (بلو ژل)

ساستین ژل محصولی آمریکایی است. این ژل مخصوص حین کار برای تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن صورت، میکروبلیدینگ، ریموور، میکرونیدلینگ، پیرسینگ، لیزر و… است. این ژل حاوی اپی نفرین و دیگر مواد بی حس کننده است و از التهاب، ورم وعوارض ناشی از تاتو جلوگیری می­کند.

بلو ژل

بی حسی ژله ای آلفا

بی حسی ژله ای آلفا، دارای قدرت ۷۰% بی حسی یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است. این ژل مناسب برای انواع پوست در بانوان و آقایان است. این بی حسی دارای خاصیت ضد التهاب بوده و در پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، لیزر، بوتاکس، میکرونیدلینگ، تتو بدن، میکروپیگمنتیشن، مزووایت پرسینگ، میکرودرمال و چال لپ مورد استفاده قرار می گیرد.

بی حسی های مایع تاتو

محلول های بی حسی هم مانند سایر انواع و اقسام بی حسی ها شامل مواد شیمیایی و گیاهی هستند که عمل بی حسی را ایجاد کرده و تاتو را برای شما لذت بخش می­کنند.

بهترین انواع محلول های بی حسی را با اطمینان بر اصالت و قیمت می توانید از سایت تاتو مارکت خریداری کنید.

توجه:
بی حسی‏‌های مایع در دمای معمولی به صورت یخ زده هستند اگر در زمان استفاده به این مشکل برخوردید فوراً شیشه محتوی بی‌‏حسی را بین دو دست قرار داده و با کشیدن دو دست به هم شیشه را کمی گرم کنید؛ فوراً بی‏‌حسی تبدیل به مایع می‏‌شود.

بی حسی مایع بی ال (BL)

مناسب برای استفاده در حین تاتو، ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پس از استفاده، پوست آماده ی تاتو است.

بی حسی مایع بی ال

بی حسی بی ال اورجینال

بی حسی بی ال به صورت کریستال های یخ یا مایع است. این محصول مخصوص بی حس کردن پوست وسط کار تاتوی صورت و بدن و ریمو کردن بدون کم ترین درد است.

بی حسی اورجینال جیلانگ ۵ میل

این بی حسی به صورت اختصاصی برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در حین کار مورد استفاده قرار می گیرد.

بی حسی مایع جیلانگ(یخی)

این بی حسی یکی از محبوب ترین محصولات در بین مصرف کنندگان است که پوست را پس از ۳ دقیقه آماده ی کار می کند.

بی حسی مایع جیلانگ

بی حسی ژانولت

این بی حسی بسیار قوی و ضد تورم است و همچنین بسیار مناسب برای تاتوی لب به دلیل اینکه این بی حسی از کبودی ناشی از تاتوی لب جلوگیری می­کند.

بهترین بی حسی را انتخاب کن!

مسئولیت انتخاب محصول مناسب همیشه با خود شماست. اما، در اینجا چند مورد کلیدی است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید:

  • اثربخشی و ایمنی این محصول توسط پزشک یا متخصصان تایید شده است؟
  • در دسترس بودن: می توانید محصول را به صورت آنلاین یا در فروشگاهی نزدیک خریداری کنید؟ ( تاتو مارکت، همه ی محصولات اصل را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده اند که به راحتی می­توانید خریداری کنید)
  • محصول را از جایی خریداری کنید که به اصل بودن آن اطمینان داشته باشید و همچنین مقرون به صرفه و کارآمد باشد. تاتو مارکت بهترین انتخاب است.

در نهایت، داروهای بی حسی موضعی به روند تاتو قبل و بعد از اتمام جلسه کمک می کند و این کار را به طور کلی لذت بخش تر می کند.

سوالات متداول

آیا بی حسی های تاتو واقعاً کار سازند؟

بله، کوتاه ترین پاسخ ممکن به این سوال است. محصولات بی حسی تاتو حتی اگر موضعی باشند می توانند بسیار موثر باشند.

انواع بی حسی های تاتو کدامند ؟

کرم های بی حسی تاتو – بی حسی اورجینال عقرب – بی حسی تی کی تی ایکس (TKTX) – بی حسی دکتر نامب – بی حسی نانوبروز اورجینال – اسپری های بی حسی تاتو – ژل های بی حسی تاتو – بی حسی ساستین (بلو ژل) – بی حسی ژله ای آلفا – بی حسی های مایع تاتو – بی حسی مایع بی ال (BL) – بی حسی بی ال اورجینال – بی حسی اورجینال جیلانگ ۵ میل – بی حسی مایع جیلانگ(یخی) – بی حسی ژانولت

چگونه بهترین بی حسی تاتو را انتخاب کنیم ؟

اثربخشی و ایمنی این محصول توسط پزشک یا متخصصان تایید شده باشد – در دسترس باشد – محصول را از جایی خریداری کنید که به اصل بودن آن اطمینان داشته باشید و همچنین مقرون به صرفه و کارآمد باشد.

دیدگاهی در مورد “بهترین بی حسی برای تاتو چیه؟

  1. پریسا گفت:

    من اصلا بیحس نمیشم چرا

    1. بیحسی جنس خوب باید استفاده کنید

    2. بیحسی اورجینال باید استفاده کنید

  2. فقط بیحسی های اورجینال مثل تیکای اورجینال , نانوبروز اصلی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *