مقالات, دستگاه تاتو

معرفی ، بررسی و قیمت بهترین مارک دستگاه تاتو

بهترین دستگاه تاتو

در ادامه در نظر داریم اطلاعاتی در مورد بهترین دستگاه تاتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دستگاه های به کار رفته برای این منظور در طی سالیان دراز با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده و امروزه مدل های مختلفی از آنها در بازار به فروش می رسد. هر کدام از این محصولات با توجه به کارایی مطلوبی که دارند می تواند گزینه ی مناسبی در نظر گرفته شوند. جالب است بدانید که در ابتدا برای رنگ کردن پوست، از لوله های فلزی و همچنین ساق گیاهان استفاده می شد.

معرفی دستگاه تاتو

روتاری به عنوان یکی از به رو ترین دستگاه تاتو در سال های اخیر به طور عمده مورد استفاده قرار  گرفته است، این دستگاه با توجه به داشتن لرزش و البته صدای کمتری و همچنین بهره مندی از موتور الکتریکی کارایی بسیار آسان و مطلوبی داشته و همچنین کیفیت تاتو انجام شده با استفاد از این دستگاه نیز بسیار بالا است. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین برندهای تولید کننده دستگاه های تاتو خواهیم پرداخت.

دستگاه تاتو صورت

زمانی که به ماشین‌های تاتو فکر می‌کنیم، باید بگوییم که در بازار بسیاری از برندها موجود هستند. هر برند ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی ارائه می‌دهد که به نیازها و ترجیحات مختلف پاسخ می‌دهد. منبع

انواع برند دستگاه تاتو

برندهای مختلفی در حال حاضر انواع مختلف از دستگاه تاتو را تولید و طراحی کرده اند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • Cheyenne
  • FKIRON
  • Inkjecta

هر یک از این محصولات دارای نقاط ضعف و قوت خاصی هستند و شرایط موجود مشخص می کند که کدام یک از آنها می تواند کارایی بهتری داشته باشد. با توجه به نوع تاتوی انجام شده بر روی پوست باید در نظر داشت که محصولی مطمئن در اولویت قرار گیرد.  دستگاه تاتو با توجه به کارایی و البته امتیازهایی که دارد هزینه ی متفاوتی درخواست می کنند. میتوانید انواع مدل های این محصولات را در اولین صفحه ی وب سایتمان مشاهده کنید.

دستگاه تاتو بدن

دسته بندی دستگاه های تاتو

  • دستگاههای تاتو بدن
  • دستگاههای تاتو صورت

البته دسته بندی دیگری نیز برای آنها مد نظر میباشد که شامل موارد زیر است

  1. دستگاههای تاتو لپ تاپ دار
  2. دستگاه های تاتو بدون لپ تاپ
  3. دستگاه های تاتو سوزن
  4. دستگاههای تاتو سرپلاکی
  5. دستگاههای تاتو پیچی
  6. دستگاههای تاتو کارتریج

قیمت پیشنهادی برای دستگاه های نوع لپ دار در مقایسه با سایر انواع بیشتر بوده و کارایی آنها نیز زیاد است.

دستگاه تاتو

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

مقاومت دستگاه تاتو چگونه باید باشد؟

دستگاه های تتو بدن باید دارای قدرت موتور بیشتری باشد زیرا تاتو برای بدن مدت زمان بیشتری می خواهد و ظرفیت کمتر می تواند کیفیت کار را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد. در حال حاضر دو نوع دستگاه پرکاربرد در ایران است که مقاومت مطلوبی دارند: دستگاه گن و دستگاه ویژه تاتو پن که قیمت دستگاه پن در مقایسه با گان بیشتر می باشد.

برای خرید بهترین دستگاه برای تاتو چه کار کرد؟

مراکز مختلفی در زمینه ی فروش این نوع از محصولات فعالیت دارند ولی به منظور انتخاب محصول مرغوب لازم است فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید. زیرا دستگاه تاتو بی کیفیت نه تنها طول عمر مفیدی نخواهد داشت بلکه کیفیت نهایی تاتو نیز تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. از آنجا که در حین خرید هیچگونه راه چاره ای برای انتخاب محصول با کیفیت در دست خریدار نیست، لازم است که همواره با فروشگاه های مطمئن در ارتباط باشید.

کدام یک از دستگاه های تاتو می تواند گزینه ی مناسبی باشد؟

پاسخ به این سوال نیازمند ارزیابی پارامتر و فاکتور های مختلفی است و از سوی دیگر بودجه ی موجود نیز می تواند تا حد قابل ملاحظه ای در تصمیم نهایی تاثیر گذار باشد. قبل از انتخاب هر یک از محصولات پیشنهاد می کنیم که مشخصات مربوط را بررسی کنید و با توجه به نیازهای موجود مناسب ترین را انتخاب کنید.

دیدگاهی در مورد “معرفی ، بررسی و قیمت بهترین مارک دستگاه تاتو

  1. mahsaw ze گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید دستگاه پن کربن بهتره یا پن ابل آرمور؟

    1. آرمور کیفیتش بالاتره

  2. نیلا گفت:

    سلام برای هاشور و فیبرز کدوم دستگاه بهتره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *