مقالات, رنگ تاتو

معرفی بهترین مدل های رنگ تاتو ۲۰۲۳+قیمت

رنگ تاتو

صرف نظر از این که تنظیمات فنی و دستگاه تاتوی شما چقدر دقیق است، یکی از عناصر مهمی که می تواند هر تاتو را ایجاد یا خراب کند، رنگ است! رنگ تاتو، معجون جادویی است که زیبایی را را به ارمغان می آورد!

رنگ های تاتو می توانند همه چیز را از زیبایی تاتو، کیفیت پایان کار، مدت زمان دوام تاتو و سرعت محو شدن آن­ها در طول زمان و ایمنی مشتریان شما در طول دوره مراقبت های بعدی تحت تأثیر قرار دهند. علاوه بر این، تأکید برای انتخاب جوهر این است که انواع مختلف جوهر اهداف متفاوتی را دنبال می­کنند. برخی از جوهرها منحصراً برای کاور هستند، برخی دیگر برای سایه زدن بهتر عمل می کنند، در حالی که برخی دیگر تنها هنگامی که برای یک سبک تاتوی خاص استفاده می شوند بهترین نتایج را به ارمغان می­آوردند.

ابتدا باید رنگ­هایی را پیدا کنید که کاملاً با رنگ های موجود در طرح مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. در مرحله بعد، شما باید از فراوانی گزینه های موجود در بازار فیلتر کنید، کاری که بسیار طاقت فرسا است. در نهایت، و مهمتر از همه، باید اطمینان حاصل کنید که رنگ­های انتخاب شده از محصولاتی باشند که ایمنی مشتریان شما را در اولویت قرار می دهند. برند هایی که فقط از مواد غیر سمی و ترجیحاً ارگانیک استفاده کنند، دارای بسته بندی ایمن هستند و از استانداردهای بهداشتی و صنعتی پیروی می کنند.

بهترین مدل های رنگ تاتو

شرکت‌های بسیار زیادی تولید کنند رنگ تاتو هستند، اما رهبران این صنعت در تولید پیگمنت‌های درخشان و یکنواخت نقش ویژه‌ای دارند. این پیگمنت‌ها به راحتی در پوست جذب می‌شوند و باعث بهبود زیبایی تاتو می‌شوند. بهترین رنگ تاتو باید بدون آزار حیوانات، گیاهی و ارگانیک باشد. این موضوع بسیار مهم است: اگر این رنگ به بدن شما وارد می‌شود، باید به استانداردهای بسیار بالایی پایبند باشد . منبع

اولین تاتوی رنگی!

تصور می شد اولین خالکوبی های رنگی در مصر باستان رخ داده است. هر نوع خالکوبی قبل از آن با رنگ مشکی ایجاد می شد. اعتقاد بر این بود که اینوئیت های قدیم و مردم روم باستان خالکوبی رنگی می کردند. این بر اساس مصنوعات و چیزهای کوچک ساخته شده از آن دوره است. مردم اینوئیت به خصوص عاشق رنگ زرد تیره بودند.

خالکوبی های رنگی در قرن ۱۷ مشهورتر شد زیرا خالکوبی در ژاپن راحت ترایجاد شد. در این دوره، خالکوبی به عنوان یک مجازات تلقی نشده و به عنوان یک هنر شناخته شد. تا به امروز هم، خالکوبی های ژاپنی با رنگ های روشن و پررنگ وجود داشته اند

بیشتر بدانید  معرفی کامل سوزن کارتریج تی‌‌‌ تاتو

اولین تاتوی رنگی

بهترین رنگ­ را انتخاب کن!

  •  به برندهای برتر پایبند باشید!  بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت، ترکیبات خود را برای اثربخشی، کارآیی و ایمنی کامل، بررسی می کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که برند مورد نظر به استانداردهای کیفیت، اصالت و ایمنی پایبند است.
  • برگه های ایمنی مواد تشکیل دهنده ی محصول (MSDS) را بررسی کنید.
  • همیشه لیست مواد تشکیل دهنده را برای وجود سموم یا آلرژن های احتمالی بررسی کنید.
  • فقط از محصولاتی که در حالت استریل شده و کاملاً بسته بندی شده هستند استفاده کنید.
  • با پرداخت کمی هزینه­ی بیشتر برای برندهای برتر، از نظر کیفیت، ثبات رنگ و ایمنی خیال خود را راحت کنید.

عملکرد رنگ تاتو بر پایه آب و پایه روغن

همانطور که می دانید شما باید برای انداختن نقوش مختلف روی بدن و صورت خود از رنگ تاتو استفاده کنید. رنگ هایی که در دستگاه تاتو قرار می گیرند متنوع هستند و شما باید مناسب ترین رنگ و جنس را برای خود انتخاب کنید.

 برای اینکه نتیجه کار تاتو و یا همان خالکوبی روی بدن بیشتر شود می توانید از رنگ های متنوعی استفاده قرار کنید. بهتر است بدانید که در بین انواع رنگ تاتو رنگ قرمز بسیار سخت تر و دیرتر پاک می شود. از جمله پرکاربردترین رنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرد قهوه ای، سبز و مشکی هستند.

رنگ تاتو

کاربرد انواع رنگ تاتو

از رنگ تاتویی که بر پایه آب است می توانید برای تاتوی بدن استفاده کنید. برخی از انواع دیگر رنگ ها هم هستند که بر پایه روغن اند و برای تاتو بر روی پوست صورت بسیار مناسب هستند. البته گاهی هم می توانید رنگ های بر پایه آب را روی صورت خود مورد استفاده قرار دهید. متخصصانی که با انواع رنگ ها آشنایی دارند به خوبی می دانند که باید از کدام رنگ استفاده کنند، بر همین اساس شما می توانید با آن­ها مشورت کنید.

رنگ تاتو که پایه اصلی آن آب می باشد را اگر در لیوان آب بریزیم در لیوان پخش می شود، اما باید بدانید رنگ هایی که پایه آنها روغن می باشد را اگر در یک لیوان آب بریزیم ته نشین می شوند. اگر شما رنگ تاتو که بر پایه روغن است را روی دست خود بکشید متوجه چرب بودن آن خواهید شد، در صورتی که رنگ های تاتو بر پایه آب سریعا روی دست خشک می شوند. بافت رنگ های چرب به طور معمول غلیظ تر می باشد و بافت رنگ های بر پایه آب هم به طور معمول رقیق تر هستند و قدرت جذب بالایی دارند. 

انواعی از بهترین رنگ­های تاتو ۲۰۲۳

  • رنگ تاتو اینتنز ( Intenze ink )

در سال ۱۹۷۸ تولید شد، این رنگ تاتو یکی از طولانی ترین سوابق تولید برخی از باکیفیت ترین رنگ­های تاتو را دارد. یکی از ویژگی های برجسته این شرکت، تعهد به ارائه محصولات ارگانیک است که از همه ی استانداردهای صنعتی پیروی می کند.

بیشتر بدانید  بهترین بی حسی برای تاتو خط چشم چیه؟

رنگ­های اینتنز کاملاً فاقد محصولات حیوانی بوده و۱۰۰ % گیاهی اند. این برند همچنین تمام رنگ­های خود را در ظرف­های استریل و پلمپ شده ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که تمامی محصولات در شرایط عالی و بدون هیچ گونه خطری به دست شما می رسند.

اگر برای اولین بار است که رنگ تاتو خریداری می کنید و برندی می خواهید که برایتان بیشترین اطمینان را از ایمنی و کیفیت برجسته به ارمغان بیاورد، پیشنهاد ما به شما رنگ تاتوی اینتنز است.

رنگ تاتو اینتنز

  • رنگ تاتو بیوتاچ ( BioTouch )

رنگدانه های بیوتاچ با اکسیدهای آهن فرموله شده اند که برای مصارف آرایشی، رنگ ها و میکروپیگمنتیشن صورت و بدن بی خطر هستند. از آنجا که رنگدانه های بیوتاچ تعداد بیشتری از این ذرات را در هر قطره دارند، بسیار موثرتر جذب پوست می شوند. که نتیجه آن محو شدن کمتر و رنگی واقعی تر است. همچنین این رنگدانه ها، بافت و کیفیت متفاوتی دارند.

رنگ بیوتاچ، مانند بسیاری دیگر از رنگ­ها خشک نمی شوند. ذرات ریز مورد استفاده به همراه اتانول به رنگدانه اجازه می دهد تا کندتر خشک شود و ترکیب را صاف نگه می دارد، تا تاتوآرتیست راحت با آن کار کند.

شیوع آلرژی می تواند در مواد آلی رایج تر باشد. برخی از افراد به رنگ گیاهی حساسیت دارند و رنگدانه های دارای رنگ گیاهی پایدار نیستند. برخی از برند ها حتی از رنگ های صنعتی مشابه رنگ خودرو استفاده می کنند! این کار می تواند خطرناک باشد و باعث واکنش آلرژیک شود.

رنگ تاتو بیوتاچ
  • رنگ پرمابلند(Perma Blend )

رنگ­های پرمابلند با کیفیت بالا حتی بعد از به انتها رسیدن تاتو، رنگ واقعی خود را حفظ می کنند. این رنگ­ها ساخته شده از ریز ذرات با درجه تکه تکه شدن بالا هستند. غلظت مناسب جوهر، استفاده آسان از رنگ را زیر پوست تضمین می کند.

برخی از ویژگی­های رنگ­های پرمابلند:

  • تولید رنگ جذاب و ماندگاری عالی
  • رنگ ها را می توان با یکدیگر مخلوط کرد
  • قابل استفاده روی ابرو ، مژه ، لب ، اصلاح زخم ، ویتیلیگو و …
  • قابل استفاده با هر روشی
  • ایجاد گریم دائمی
  • کیفیت برتررنگدانه ها توسط آزمایشگاه CTL آلمان تایید شده اند
رنگ پرمابلند
  • رنگ کی پی( KP )

KP بیش از ۵۰ رنگ سفارشی برای انتخاب دارد. KP طیف وسیعی از رنگ­های PMU را ارائه می دهد تا توانایی هنری شما را برای ایجاد طرح های بیشمار افزایش بخشد. از خط چشم و ابرو گرفته تا استتار توسط تاتو.

رنگ تاتوی KP یکی از بهترین رنگ های موجود است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این محصول بر پایه آب است و غلظت و ماندگاری بالایی دارد و برای لب، چشم و ابرو مناسب است. این رنگ ۱۰۰٪ معدنی است و در ساخت آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است، بنابراین هیچ خطری برای سلامتی فرد ایجاد نمی کند و کاربر می تواند به راحتی از آن استفاده کند. اگر از دستگاه و سوزن مناسب با این رنگ تاتوی آمریکایی استفاده شود، هیچ نوع ریزش رنگی درکار نخواهد داشت.

بیشتر بدانید  از چه دستگاهی برای تاتو بدن استفاده کنیم؟

برند “KP” یکی از برندهای معروف در زمینه تولید رنگ تاتو است که طرفداران زیادی از سراسر جهان دارد. با استفاده از رنگ تاتو KP، هیچ اتفاق غیر معمولی روی پوست ایجاد نخواهد شد، به همین دلیل تاتو با این رنگ کاملاً طبیعی به نظر می رسد، و این باعث رضایت بیشتر کاربران شده است. شما می­توانید برای ایجاد تاتوهایی با رنگ های مختلف، با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار را با بهترین قیمت و ضمانت اصلی بودن کالا ها از سایت تاتو مارکت خریداری کنید.

رنگ کی پی

به دلیل وجود رنگ ها و برندهای مختلف در سایت تاتو مارکت، شما می­توانید با دستی باز انتخاب کرده و نقوشی جذاب و خوشرنگ را بر روی پوست صورت و بدن ایجاد کنید.

آیا تاتوهای رنگی گران تر هستند؟

تاتوآرتیستان، به طور کلی هزینه بیشتری برای تاتوهای رنگی دریافت نمی کنند. جوهرهای تاتو غیر مشکی کمی گرانتر هستند ، اما معمولاً به آن توجه نمی شود مگر اینکه یک طرح بزرگ تمام رنگی باشد. جوهر رنگی معمولاً فضاها را پر می کند و این کار زمان بیشتری را می گیرد. اکثر تاتوآرتیستان، بر اساس اندازه یا زمان صرف شده برای تاتو قیمت گذاری را در نظر می­گیرند.

 

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن با قیمت های رقابتی می باشد.

 

سوالات متداول

چگونه بهترین رنگ تاتو را انتخاب کنیم ؟

 به برندهای برتر پایبند باشید!  بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت، ترکیبات خود را برای اثربخشی، کارآیی و ایمنی کامل، بررسی می کنند. – اطمینان حاصل کنید که برند مورد نظر به استانداردهای کیفیت، اصالت و ایمنی پایبند است. – برگه های ایمنی مواد تشکیل دهنده ی محصول (MSDS) را بررسی کنید. – همیشه لیست مواد تشکیل دهنده را برای وجود سموم یا آلرژن های احتمالی بررسی کنید. – فقط از محصولاتی که در حالت استریل شده و کاملاً بسته بندی شده هستند استفاده کنید. – با پرداخت کمی هزینه­ی بیشتر برای برندهای برتر، از نظر کیفیت، ثبات رنگ و ایمنی خیال خود را راحت کنید.

بهترین رنگ­های تاتو کدامند ؟

رنگ تاتو اینتنز ( Intenze ink ) – رنگ تاتو بیوتاچ ( BioTouch ) – رنگ پرمابلند(Perma Blend ) – رنگ کی پی( KP )

آیا تاتوهای رنگی گران تر هستند؟

تاتوآرتیستان، به طور کلی هزینه بیشتری برای تاتوهای رنگی دریافت نمی کنند. جوهرهای تاتو غیر مشکی کمی گرانتر هستند ، اما معمولاً به آن توجه نمی شود مگر اینکه یک طرح بزرگ تمام رنگی باشد.

دیدگاهی در مورد “معرفی بهترین مدل های رنگ تاتو ۲۰۲۳+قیمت

  1. شیما گفت:

    رنگهای غالب تاتو چه رنگهایی هستند ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شایع ترین انواع رنگ تاتو، قهوه ای، رنگ تاتو مشکی و سبز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *