مقالات, میکروبلیدینگ

معرفی و بررسی کامل وسایل میکروبلیدینگ ابرو ۲۰۲۳

وسایل میکروبلیدینگ

اگر دانشجو، کارمند، والدین شاغل، یا حتی فقط بی حوصله هستید، آرایش کامل آن هم سر صبح هیچ دلپذیر نیست. خواب فوق العاده ارزشمند است، بنابراین چرا با یک دستگاه آرایش دائمی به خود اعتماد به نفس مادام العمر نمی دهید؟
دستگاه میکروبلیدینگ در وقت شما صرفه جویی می کند، ظاهر زیبای روزانه شما را تضمین می کند و در مدت طولانی صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهد زیرا شما به محصولات آرایشی زیادی احتیاج پیدا نخواهید کرد. چه برای استفاده در خانه و چه در کلینیک های زیبایی، یک دستگاه میکروبلیدینگ با کیفیت بالا و اصل برای نتیجه رضایت بخش و سهولت استفاده بسیار مهم است. شما باید با انتخاب درست دستگاه میکروبلیدینگ به اهداف منحصر به فرد خود برسید. پس هنگام خرید یک دستگاه میکروبلیدینگ عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید.

میکروبلیدینگ ابرو

قلم میکروبلیدینگ فیروز یک قلم دوکاره می باشد، این قلم کاملا غیر برقی است و یکی از ابزار میکروبلیدینگ فیبزوز  می باشد. این قلم برای جدیدترین متد های هاشور به کار می رود و موجب می شود ابروهایی بسیار زیبا و ظریف طراحی شوند. اگر میگوییم این قلم دوکاره است معنای آن این است که این قلم این امکان را به ما میدهد که هردو سوزن میکروبلیدینگ و سوزن شدینگ را روی آن قرار دهیم. منبع

میکروبلیدینگ از کجا آمد؟!

روند شمایل ابروها هر سال در حال تغییر است، از ضخیم به نازک، از تاج­دار تا هشتی و کمانی متغیر بوده است! دیری نگذشت که مردم متوجه شدند همه ابروها را نمی توان به شکل مد تغییرداد. برخی نیاز به افزایش میزان ابرو داشتند. این زمانی بود که لوازم آرایشی دائمی مانند تاتو رواج یافت. اما شبیه سازی حاصل از تاتو هرگز طبیعی به نظر نمی رسید.
 سال ۲۰۱۵، میکروبلیدینگ از آسیا شروع شد و محبوبیت آن به دلیل رسانه های اجتماعی به طور تصاعدی افزایش یافت. میکروبلیدینگ شکلی از میکروپیگمنتیشن سطحی است که در آن رنگدانه فقط تا قسمت پوستی پاپیلاری، با کمک سوزن های چیده شده که مانند چاقوی جراحی چیده شده اند، رسوب می کند.

بیشتر بدانید  راهنمای خرید دستگاه تاتو
میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ زیبایی می­بخشد!

میکروبلیدینگ یک روش نوآورانه است که نه تنها به افرادی که به دنبال افزایش زیبایی هستند کمک می کند بلکه به بیماران مبتلا به آلوپسی توتالیس  تریکوتیلومانیا، ماداروز در کم کاری تیروئید، هیپوتریکوز ناشی از شیمی درمانی و غیره نیز کمک می کند. اخیراً پیشرفت­های زیادی در زمینه میکروبلیدینگ از ابزار دقیق تا تکنیک صورت گرفته است.

آناتومی ابرو

تغییر آناتومی ابروها با افزایش سن و آگاهی از این ساختارها و نشانگرهای آناتومیکی برای میکروبلیدینگ حیاتی هستند.

هر ابرو شامل:

  • سر: پهن ترین و میانی ترین قسمت ابرو. بیشتر موها، در جهت عمودی قرار دارند.
  • تنه: بخشی است که از سر تا قوس ابرو امتداد دارد. در بیشتر موارد، یک چین در جهت موها دیده می شود.
  • قوس: بلندترین نقطه ابرو. از این نقطه ، ابرو شروع به باریک شدن می کند و به سمت دم باریک­تر می شود.
  • دم: این قسمت باریک ترین قسمت ابرو با موهایی است که در جهت پایین دیده می شود.

میکروبلیدینگ

ساختار صورت و ابرو

ابروها و لب ها دو ساختار روی صورت انسان هستند که همیشه باید متقارن باشند، بنابراین در طراحی ابرو باید اندازه گیری ها، دقیق انجام شوند. فرم دهی ابروها بستگی به رشد طبیعی مو، تقارن صورت و نقشه ای از وضعیت ابرو بر اساس نشانه های آناتومیکی دارد.

وسایل مورد استفاده در میکروبلیدینگ

مقیاس های متعددی برای اندازه­ گیری ابرو وجود دارد. یکی از آن­ها کولیس ابرو با میانگین طلایی است. اگرچه افراد اکثرا ترجیح می دهئند از ترکیبی از کالیپر ورنیه و مقیاس ابرو به شکل T استفاده کند. مقیاس سنج های قابل چسباندن به پیشانی نیز موجود است.

وسایل مورد استفاده در میکروبلیدینگ
  • قلم میکروبلیدینگ
بیشتر بدانید  میکروبراش چیست؟ بررسی تخصصی و قیمت

 این یک ابزار دستی تخصصی است که سوزن میکروبلیدینگ را نگه می دارد. شامل ۳ قسمت  دسته ثابت، تنظیم کننده چرخان و نگهدارنده تیغه شیار دار است. این قسمت سوم یک cross متقاطع در نوک است، که در جهت چرخاندن سوزن و در خلاف جهت عقربه های ساعت باز می شود و پس از اتصال سوزن را می توان با پیچاندن آن در جهت عقربه های ساعت سفت کرد.
قلم میکروبلیدینگ از پیش نصب شده نیز وجود دارد که یکبار مصرف است. بسته به سوزنی که استفاده می کنید، قلم های سبک، ارگونومیک، سنگین/ضخیم و دو سر در اشکال و تنظیمات مختلف وجود دارد.

وسایل مورد استفاده در میکروبلیدینگ
  • تیغه

 انواع مختلفی ازتیغه های میکروبلیدینگ موجود است. تیغه های میکروبلیدینگ شامل سوزن های متعددی است که در یک ردیف مرتب شده اند. بسته به نحوه اتصال، آن­ها را می توان به صورت انعطاف پذیر، سخت یا ترکیبی طبقه بندی کرد. سوزن های منعطف توسط یک پلیمر انعطاف پذیر بسته می شوند و برای مبتدیان مناسب است.

تیغه های سخت فقط در صورتی استفاده می شوند که نیاز به ضربات سخت و عمیق داشته باشید. بسته به تعداد سوزن های موجود در تیغه ، تیغه ها در شماره های مختلف مانند ۷، ۹، ۲۱،۱۲ موجود هستند. ضخامت هر سوزن از ۰.۴ تا ۰.۱۶ میلی متر متفاوت است. هرچه سوزن ها نازک تر باشند ضربات نازک تر و ظریف تر می شوند. سوزن ها می توانند زاویه دار یا U شکل باشند. اخیراً سوزن های تک و دو ردیفی وجود دارد. سوزن های دو ردیف به ایجاد ضربات موازی بیشتر کمک می کند.

تیغ میکروبلیدینگ

  • نگهدارنده جوهر یا رنگ

 این یک حلقه پلاستیکی یا فلزی است که برای نگهداری رنگ میکروبلیدینگ که برای دسترسی سریع به رنگ در حین عمل مورد نیاز است، استفاده می شود و با عدم فرو بردن مکرر قلم میکروبلیدینگ در جای رنگ، عملیات را آسان می­کند.

رنگ­های مورد استفاده در میکروبلیدینگ

رنگ­های مورد استفاده در میکروبلیدینگ مصنوعی هستند. بر خلاف رنگ تاتو که از اکسید آهن ساخته شده و قابلیت پراکندگی دارد، این رنگ­ها غیر قابل پخش هستند و بنابراین نگهداری آن­ها سخت تر است. اکثر رنگ­های میکروبلیدینگ حرفه ای غیرشیمیایی و ارگانیک هستند. و حاوی فلزات سنگین نیستند. انتخاب سایه رنگدانه میکروبلیدینگ معمولاً بر اساس تناژ رنگ پوست انجام می شود ، اما امروزه رنگ های کامپوزیتی در دسترس هستند که سایه های پیش آمیخته ای خاص برای رنگ پوست شما دارند.

بیشتر بدانید  معرفی لوازم مورد نیاز برای تاتو ابرو

رنگ میکروبلیدینگ

تغییر رنگ با قرار گرفتن در معرض نور خورشید

 همه رنگ ها با قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید تغییر می­کنند. رنگ های مبتنی بر اکسید آهن معمولاً به رنگ مایل به قرمز در می آیند در حالی که رنگ های مصنوعی، معمولاً به یک رنگ خاکستری مایل به سیاه تبدیل می شوند. میکروبلیدینگ، پلی است میان تاتو و عمل کاشت ابرو، که بسیار برای مشتریان لذت بخش و آسان تر بوده و چهره­ای طبیعی تر را ایجاد می­کند. میکروبلیدینگ درواقع عملی درمانی و زیبایی است ک در موارد مختلف از آن استفاده می­شود.

اما انتخاب بهترین دستگاه برای انجام میکروبلیدینگ، مهم ترین اتفاقی است که شما باید در نظر بگیرید. همچنین خریدن لوازمی که برای میکروبلیدینگ لازم است باید همگی اصل و با کیفیت باشند تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. شما می­توانید بهترین لوازم را با قیمتی مناسب و خیالی راحت از جهت اصالت کالاها از سایت تاتو مارکت خریداری کنید.

تاتو مارکت وارد کننده دستگاه و لوازم تاتو بدن و صورت 

سوالات متداول

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ شکلی از میکروپیگمنتیشن سطحی است که در آن رنگدانه فقط تا قسمت پوستی پاپیلاری، با کمک سوزن های چیده شده که مانند چاقوی جراحی چیده شده اند، رسوب می کند.

در میکروبلیدینگ چه وسایلی مورد نیاز است ؟

مقیاس های اندازه گیری – قلم میکروبلیدینگ – تیغه – نگهدارنده جوهر یا رنگ

رنگ­های مورد استفاده در میکروبلیدینگ به چه صورت میباشند ؟

رنگ­های مورد استفاده در میکروبلیدینگ مصنوعی هستند. اکثر رنگ­های میکروبلیدینگ حرفه ای غیرشیمیایی و ارگانیک هستند. و حاوی فلزات سنگین نیستند.

 

دیدگاهی در مورد “معرفی و بررسی کامل وسایل میکروبلیدینگ ابرو ۲۰۲۳

  1. آرزو کاهانی گفت:

    من وسایل میکروبلندینگو کامل از شما خریدم و خیلی راضیم

    1. خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم

  2. تیام رنجبر گفت:

    رنگ اورگانیک موجود دارید

    1. لطفا برای اطلاع از موجودی قسمت رنگ تاتو را مشاهده فرمایید .

  3. برزویی گفت:

    رنج قیمت دستگاه میکروبلدینگ چنده

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه تاتو لطفا به قسمت خرید دستگاه تاتو مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *