مقالات, دستگاه تاتو

معرفی پک کامل دستگاه تاتو پن روتاری برای حرفه ای ها

دستگاه تاتو پن روتاری

اگر به دنبال دستگاهی سبک و کم سرو صدا هستید که نیازی به عوض کردن سوزن و سرپلاک نداشته باشد و همچنین شبیه قلم بتوانید به دست بگیرید، دستگاه پن روتاری، بهترین انتخاب برای شماست!

دستگاه پن روتاری

دستگاه پن روتاری را می­توان به عنوان تحولی بزرگ در شاخه ی تاتو دانست. این مدل از دستگاه های تاتو حدود پنج یا شش سال است که به بازار آمده اند. از این دستگاه می­توان به عنوان دستگاهی مدرن یاد کرد زیرا از نظر ظاهری شبیه به قلم است. این دیزاین در بدنه تا قبل از طراحی و تولید دستگاه هایی مانند پن روتاری تنها در دستگاه های میکروپیگمنتیشن ها که مخصوص صورت و بدن هستند، یافت می­شد.

اما تفاوت اصلی این دستگاه با دستگاه های مخصوص صورت یا ابرو در نوع و میزان قدرت موتور است. این دستگاه ها قدرتی مانند یک دستگاه تاتوی گان کلاسیک را دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری را جذب کرده است. این دستگاه بسیار سبک و کم سر و صدا است زیرا از یک موتور روتاری و بدنه ی آلومینیومی ساخته شده است. سوزن این دستگاه ها از نوع کارتریج پیچی است که نیازی به عوض کردن سرپلاک ندارد و باعث می­شود سوزن حداقل لرزش را داشته باد.

دستگاه پن روتاری

کیت تاتو پن Dragonhawk Atom: این کیت دارای تجهیزات اصلی برای شروع کار تاتو شماست. پن تاتو Atom دارای طول سوزن ۳.۵ میلیمتری است که برای مبتدیان مناسب است و به راحتی خطوط و سایه تاتو را انجام می‌دهد و همچنین برای کارهای آرایش دائمی مناسب است. منبع

ویژگی های مهم پن روتاری

  • صد در صد جدید و با کیفیت بسیار بالا
  • جنس بدنه از آلومینیوم
  • موتور ژاپنی بسیار اعلا
  • دارای دور موتور ۸۰۰۰ در هر دقیقه
  • سازگار با اکثر سوزن های موجود در بازار
  • مناسب برای تاتوی ابرو، لب، خط چشم
  • مناسب برای میکروپیگمنتیشن و حتی تاتوهای بزرگ روی بدن
  • دسته بدون لغزش ، سبک و عالی.
  • قطعات موتور را می توان جدا و تعویض کرد
  • سیستم پیشرفته قابلیت اطمینان که عملکرد آرام آن را تضمین می کند.
  • با تمامی ترانس­ها قابل استفاده است
  • قدرت ضربه ی این دستگاه را به راحتی می­توان تنظیم کرد که باعث می­شود در قسمت های مختلف اجرای  تاتو مانند شیدینگ و لاینینگ با ضرب دلخواه شما کاشت رنگ را انجام دهد.
بیشتر بدانید  دستگاه تاتو حرفه ای برای بدن چی بخرم؟

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

دستگاه پن روتاری با دستگاه های تاتو مخصوص صورت چه تفاوتی دارد ؟

تفاوت اصلی این دستگاه با دستگاه های مخصوص صورت یا ابرو در نوع و میزان قدرت موتور است. این دستگاه ها قدرتی مانند یک دستگاه تاتوی گان کلاسیک را دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

پن روتاری چه ویژگی هایی دارد ؟

صد در صد جدید و با کیفیت بسیار بالا – جنس بدنه از آلومینیوم – موتور ژاپنی بسیار اعلا – دارای دور موتور ۸۰۰۰ در هر دقیقه – سازگار با اکثر سوزن های موجود در بازار – مناسب برای تاتوی ابرو، لب، خط چشم – مناسب برای میکروپیگمنتیشن و حتی تاتوهای بزرگ روی بدن – دسته بدون لغزش ، سبک و عالی و …

دیدگاهی در مورد “معرفی پک کامل دستگاه تاتو پن روتاری برای حرفه ای ها

  1. خاطره گفت:

    خیلی کامل توضیح دادی ممنون من ۲ سال پیش این دستگاهو از فروشگاه شما خریدم و واقعا راضیم

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز ممنون از حسن نظرتون

  2. ملودی گفت:

    چه رنگی در تاتو دیرتر پاک میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      رنگ قرمز در بین رنگ‌ها دیرتر از همه رنگ ها پاک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *