مقالات, مراقبت های پوستی

سرم ویتامین سی Truskin ، مناسب برای انواع پوست

سرم ویتامین سی

از بین بسیاری از محصولات مراقبت پوستی که در طول سال ها مورد آزمایش قرار گرفته است، ویتامین C یکی از موثرترین مواد جهت درخشان، صاف و تقویت کردن پوست است. سرم ویتامین C TruSkin Naturals محصولی بی بدیل است، که باید مورد توجه همه ی کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند قرار گیرد.

این محصول رتبه اول بهترین سرم صورت آمازون را دارد که یک فروش کاملاً چشمگیر است.

سرم ویتامین سی Truskin

ویتامین سی یا همان اسکوربیک اسید‌، یک ویتامین محلول در آب است که در بدن انسان ساخته نمی‌شود. همین مسئله آن را به یک ریزمغذی ضروری برای انسان تبدیل می‌کند که باید آن را از طریق رژیم غذایی روزانه خود دریافت کنید. منبع

محصول خوب را بشناس!

  • سرم ویتامین C TruSkin Naturals، مناسب برای انواع پوست های روغنی، ترکیبی، حساس، خشک و طبیعی
  • این سرم با تقویت کلاژن و الاستین علائم پیری را کاهش می دهد، همچنین به روشنی و شفافیت پوست کمک می کند.
  • فاقد مواد حساسیت زای احتمالی: اسید اسکوربیل فسفات (ویتامین C)، فنوکسی اتانول
  • دارای عناصر فعال مانند: سدیم اسکوربیل فسفات (ویتامین C)، ویتامین E، اسید هیالورونیک، MSM

سرم ویتامین سی

با سرم ویتامین C Truskin شاهد بهترین حالت پوست خود باشید!

 باعث تعجب است اگر از محصولات ویتامین C به صورت روتین پوستی استفاده نکنید. شما ممکن است دارای پوستی معمولی باشید که بسته به فصل ممکن است کمی خشک شود، و نگران مبارزه با علائم پیری و صاف و لطیف نگه داشتن بافت پوستتان  هم باشید، سرم ویتامین C Truskin نگرانی شما را رفع می کند. اگر متوجه خطوط ریز در اطراف چشمانتان و آسیب اشعه ی آفتاب به صورت کک و مک و لکه های ریز شده اید، به تاثیر روشن و مرطوب کنندگی سرم های ویتامین Truskin C اعتماد کنید تا ظاهری صاف و درخشان داشته باشید.

سرم ویتامین C Truskin

ترکیب تاثر گذار ویتامین C با ویتامین E، اسید هیالورونیک و MSM

ماده اصلی موجود در سرم ویتامین C Truskin، ویتامین C است. این سرم بر خلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار که از اسید اسکوربیک استفاده می کنند، از سدیم آسکوربیل فسفات استفاده می کند، که به عنوان فرم نرم و بسیار قوی ویتامین C شناخته شده است. این امر باعث می شود که این سرم به طور کلی برای انواع پوست قابل مصرف باشد. تولید کلاژن را تقویت می کند، رنگ پوست را یکدست می کند و دارای مزایای ضد میکروبی عالی برای افرادی با پوستی مستعد آکنه است.

این سرم همچنین حاوی ویتامین E، تقویت کننده و مرطوب کننده پوستی است که با ویتامین C همکاری می کند. سایر عناصر اصلی آن شامل: اسید هیالورونیک پر کننده پوست و MSM (یا متیل سولفونیلمتان)، یک ترکیب گوگرد آلی است که به عنوان یک ضد التهاب قوی عمل می کند. از نظر غلظت، ویتامین C، MSM و اسید هیالورونیک به ترتیب به عنوان مواد سوم، چهارم و پنجم ذکر شده اند، در حالی که ویتامین E به عنوان هفتمین ماده ذکر شده است، که سبب اثبات وجود همه مواد اصلی در غلظت های موثر می شود. این فرمول همچنین گیاهی و دارای گواهینامه است، بدون رنگ مصنوعی، عطر، پارابن، فتالات، سولفات، PEG یا GMO فرموله شده است.

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین تتو در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو و … با قیمت های رقابتی می باشد.

ویتامین C

احساس سبکی و خنکی پوست را با سرم ویتامین C Truskin تجربه کنید!

این سرم ماده ای به صورت یک ژل تقریباً شیری مانند است که بر روی پوست اعمال می شود، و بلافاصله به پوست جذب می شود.

عطر و بویی طبیعی

محصولات ویتامین C Truskin بوی مصنوعی ندارند. بوی محتویات داخلش را می دهد که تقریباً بلافاصله با جذب محصول به پوست  محو می شود.

بدون سوزش و حساسیت پوستی

هنگام استفاده از محصولات ویتامین C ممکن است دچار  احساس سوزش شدید یا حساسیت و قرمزی پوست شوید. با سرم TruSkin، هیچگونه احساس سوزش و تحریک پوستی دیده نشده است.

بسته بندی شیشه ای سرم ویتامین C Truskin از اکسیداسیون محافظت می کند

سرم ویتامین C TruSkin در یک بطری شیشه ای قهوه ای تیره با درب قطره چکانی بسته بندی می شود، تا محصول را از اکسید شدن توسط نور خورشید محافظت کند.

آرامش پس از مصرف سرم ویتامین C Truskin شگفت زده تان می کند!

آنچه پس از اولین مصرف این سرم برایتان تعجب آور خواهد بود، میزان آرامش بخش بودن آن است. در حالی که اکثر سرم های ویتامین C کمی سوزش آور است، سرم ویتامین C Truskin به لطف غلظت بالای آب برگ آلوئه، بلافاصله سبب تسکین و رطوبت پوست می شود. این محصول خیلی سریع جذب پوست می شود، و پایه مناسبی برای آرایش است.

نکته ای مهم

نمی توان گفت سرم ویتامین C TruSkin Naturals قدرتمندترین سرم ویتامین C موجود است، اما در طول سه هفته، بافت پوست شما را صاف و یکدست و درخشان می کند. به طور کلی، این ملایم ترین محصول ویتامین C است که می توان یافت. و  کسانی که پوستی حساس یا مستعد آکنه دارند و به طور معمول از ویتامین C اجتناب می کنند، می توانند از این محصول با خیال راحت بهره مند شوند.

مقایسه دو سرم ویتامین C 20 و ۱۶۵ دلاری، گران قیمت ها همیشه بهترین نیستند!

  • سرم های ویتامین C برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد پوست، به سطح سلول کاهش می یابد، که می تواند در پوست به شکل تغییر رنگ، خطوط ریز و چین و چروک ها ظاهر شود.
  • SkinCeuticals C E Ferulic (166 دلاری) توسط متخصصان پوست به عنوان “استاندارد طلا” در سرم های ویتامین C اعلام شده است زیرا این فرمول مورد حمایت علمی است.
  • TruSkin Naturals یک سرم ویتامین C تولید می کند که با کسری از قیمت (۱۹.۹۹ دلار) نتایج مشابه بلکه بهتری را ارائه می دهد.

سرم ویتامین سی

هفته اول: برای مقایسه ای منصفانه، تصمیم گرفتیم از سرم ها در یک قسمت مشخص استفاده کنیم. سمت چپ صورت من به SkinCeuticals C E Ferulic و سمت راست TruSkin Naturals اختصاص داده  شد. حدودا چهار هفته از سرم ها استفاده کردم، و تغییراتی را که در هر دو طرف مشاهده کردم ثبت کردم.

سرم SkinCeuticals شفاف، دارای قوام کم و رایحه ای تند است. سرم TruSkin Natural  شیری رنگ است، غلیظ تر و بدون بو است. من از هر سرم سه قطره در طرفین پوست صورتم ریختم و آنها را مالش دادم. هر دو سرم احساس سبکی می دهند و به خوبی جذب پوست می شوند. اجازه دادم هر طرف خشک شود، سپس از لوسیون و ضد آفتاب به صورت مداوم استفاده کردم.

هفته دوم: مدت زیادی نگذشته بود، من هم تفاوت زیادی را در هر دو طرف مشاهده نکرده ام. سر میز شام با فامیل های دور، از من سوال شد که آیا من فرزند کوچک خانواده هستم؟ من یک برادر پانزده ساله دارم – بنابراین شاید این سرم ها واقعاً جادوی ضد پیری هستند. آیا دو هفته سرم ویتامین C هفت سال من را جوان کرده بود؟ باید بگویم که احساس خیلی خوبی داشتم.

هفته سوم: از زمان شروع این آزمایش کوچک، من قاطعانه دنبال روتین پوستی خودم بودم. در حالی که می دانم هر روز باید از ضد آفتاب استفاده کنم، اما اغلب دچار فراموش کاری می شوم. از زمان استفاده از این سرم ها، در استفاده از کرم ضد آفتاب هر روز صبح بسیار خوب عمل کردم.

سرم ویتامین C

من احساس می کنم که خدمت بزرگی به پوست خود می کنم و اگرچه در واقع نتیجه این سرم ها نیست، اما یک امتیاز خوب غیر منتظره برای این فرآیند بوده است. و این فرایند سبب شد که متوجه شوم قیمت بالا نشانه ی کیفیت بالا نیست.

هفته چهارم: بعد از یک ماه احساس می کنم که پوست من خوب به نظر می رسد. شاید انتظار داشتم که یک طرف صورت من روشن و براق باشد، در حالی که طرف دیگر تحریک و قرمز شود. اما هر دو طرف صورت من کاملاً شبیه به هم هستند.

با نگاهی به تصاویر کنار هم، بالاخره تغییرات پوست صورت خود را دیدم. من لکه های آفتاب سوخته  و چند کک و مک داشتم، اما هرگز فکر نکرده بودم که این مسئله به عنوان یک مشکل پوستی باشد  حداقل از نظر زیبایی. من با وجود آنها کنار آمده بودم و در اکثر موارد، وجودشان را فراموش می کردم. وقتی تصاویر سمت راست صورتم، جایی که از سرم TruSkin Naturals استفاده کرده بودم را مشاهده کردم، کاملا متوجه محو شدن تمام مشکلات پوستی خود شدم.

کلام آخر

SkinCeuticals به عنوان یکی از بهترین سرم های ویتامین C موجود در بازار است و TruSkin Naturals دارای بیش از ۴۷۰۰ بررسی درخشان و مشتریان دائمی در آمازون. همانطور که دکتر انگلمن اظهار داشت، هر دو محصول می توانند کار آمد باشنداگر فقط می خواهید در دنیای سرم های ویتامین C محصولی کارآمد، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای داشتن پوستی یکدست و براق داشته باشید، TruSkin Naturals صحیح ترین انتخاب است.

 

دیدگاهی در مورد “سرم ویتامین سی Truskin ، مناسب برای انواع پوست

  1. مریم گفت:

    من از شما این محصولو خریدم و واقعا راضی بودم

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم .

  2. ندا گفت:

    سرم ویتامین سی خشکی پوست هم از بین میبره

    1. faranak babaei گفت:

      بله استفاده از این سرم باعث نرمی و لطافت پوست میشود .

  3. معینی گفت:

    مطلب بسیار کاملی شود

    1. faranak babaei گفت:

      ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز

  4. نایینی گفت:

    چه مدت باید از سرم ویتامین سی استفاده کرد

    1. faranak babaei گفت:

      همانطور که در بالا گفته شد به مدت سه هفته باید استفاده گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *