مقالات, مراقبت های پوستی

همه چیز درباره ژل کربوکسی Ribeskin و کاربرد آن در کربوکسی تراپی

ژل کربوکسی

ژل Carboxy CO2 COMBO RIBESKIN، به افزایش متابولیسم پوست و تولید اکسیژن طبیعی کمک می کند تا هیدراتاسیون بدن را فراهم کند. پس از یک بار استفاده، پوست به طرز چشمگیری روشن تر، شاداب تر و حتی نرم تر به نظر می رسد. این ژل برای کربوکسی تراپی ضروری است. این روش درمانی برای بهبود التهاب ناشی از آکنه نیزموثر است. این محصول کلید پوست درخشان و جوان تر است! این محصول دارای سطح بالاتری از غلظت CO2 نسبت به محصولات تجاری سابق و مناسب برای استفاده ی حرفه ای هاست.

فهرست مطالب

عملکرد ماسک ژل کربوکسی CO2 Ribeskin

 

Carboxy therapy is a non-surgical, cosmetic treatment used to treat cellulite, stretch marks, dark under-eye circles, and more.

تاتو مارکت وارد کننده دستگاه و لوازم تاتو بدن و صورت

شگفتی‌های ماسک ژل کربوکسی CO2 Ribeskin برای پوستتان

بسته ماسک Carboxy CO2 Gel Mask Ribeskin از ژل و ماسک تشکیل شده است و در صورت تماس این دو با یکدیگر گاز CO2 تولید می کند. این یک سیستم کارآمد برای انتقال CO2 به پوست صورت است. طی آزمایشات انجام شده، CO2 پس از جذب شدن در پوست، باعث القا اکسیژن (O2) از سلول های خون به بافت های پوست می شود که باعث اتساع عروق می شود، سنتز پروتئین را فعال می کند، متابولیسم چربی را تقویت می کند و مواد زائد را از بدن تخلیه می کند.

جذب CO2 و تأثیرات فیزیولوژیکی آن در پوست

  • گشاد شدن عروق موضعی در نزدیکی پوست : گردش خون را بهبود می بخشد و از این طریق متابولیسم پوست را برای ایجاد پوست سالم افزایش می دهد.
  • ضد التهاب : اکسیژن حاصل از هموگلوبین اثر ضد التهابی ایجاد می کند و تخلیه مواد زائد پوست را بهبود می بخشد.
  • افزایش گردش خون : جریان خون از طریق مویرگ ها بر روی پوست با افزایش گردش خون بهبود می یابد.
  • اثر بور (BOHR )[۱] : بر اساس اثر بور، غلظت O2 با غلظت CO2 رشد می کند به طوری که O2 با افزایش CO2 افزایش می یابد، در نتیجه گردش خون بیشتری ایجاد می کند.  بنابراین بازسازی پوست را بهبود می بخشد و مشکلات پوستی را کاهش می دهد.

[۱] ” در هر فشارجزئی معین از گاز اکسیژن، هرچه pH خون بالاتر باشد، درصد سیرشدن هموگلوبین از اکسیژن نیز بالاتر می رود و برعکس، هرچه این فشار جزئی پائین تر بیاید اکسیژن بیشتر از هموگلوبین آزاد می شود. علت این رویداد آن است که هموگلوبین ضمن جذب اکسیژن، یونیزه می شود. یعنی به ازای هر مولکول اکسیژن که جذب می کند، یک پروتون آزاد می کند. ”

بیشتر بدانید  میکروبراش چیست؟ بررسی تخصصی و قیمت

1 ماه پس از مصرف ژل کربوکسی

با ژل کربوکسی سریع و آسان جوان شوید!

ابتدا بیایید ظاهر این محصول را بررسی کنیم. شما یک ژل CO2 که به نظر می رسد مانند بطری شامپو است، و ورق های ماسک را در جعبه محصول مشاهده می کنید. حتما بسیاری از شما باید در مورد نحوه تولید CO2 از این مواد کنجکاو شده باشید.تنها کاری که باید انجام دهید این است که لایه ی ضخیمی از ژل را روی پوست خود قرار داده سپس ورقه ی ماسک را روی آن بگذارید و فشار دهید.

به مدت ۵ دقیقه فشار ملایم وارد کنید. و سپس، آن را به مدت ۱۵ ~ ۲۰ دقیقه بگذارید روی پوستتان بماند. حلا ورقه ی ماسک را بردارید، تمام! با یک بار مصرف تفاوت را احساس کنید.

آثار هنرمندانه ی ژل کربوکسی RIBESKIN

  • از آنجا که متابولیسم و ​​سنتز پروتئین را تقویت می کند، از بین برنده نواقص پوست و دارای کانتورینگ عالی است. پس از مدتی نواقص پوستی محو خواهند شد.
  • با افزایش گردش خون، سبب روشن و شفاف شدن رنگ پوست می شود. پوستی شاداب، جوان و با طراوت خواهید داشت.
  • مواد زائد پوست را تخلیه کرده و منافذ را تنگ میکند. منافذ باز پوست که سبب جوش و لک ها می شوند پس از تکمیل دوره ی درمان از بین خواهند رفت و شما از شر جوش ها خلاص خواهید شد.

قبل و بعد از استفاده از ژل کربوکسی

  • تورم و کبودی، همچنین اسکار های زخم که در اثر اعمال مختلف زیبایی ایجاد شده باشند را تسکین میدهد. دیگر نگران آثار به جا مانده بر روی پوست خود نباشید.
  • نکته مهم دیگر این محصول، اثر لایه برداری آن است. آلودگی ها و سلول های مرده پوست را در خود حفظ می کند تا پوست شما را بسیار نرم و تمیز باشد. لطافت و شادابی پوست خود را از ژل کربوکسی RIBESKIN بخواهید.

ویژگی‌های منحصر به فرد ژل RIBESKIN CO2 CARBOXY

بسیاری از شما باید نگران عملکرد غدد لنفاوی خود باشید. جریان خوب غدد لنفاوی یکی از اساسی ترین مواردی است که ما باید به آن اهمیت دهیم زیرا باعث ایجاد پایه خوب برای پوست و همچنین بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. جریان لنفاوی می تواند از طریق حباب های CO2 افزایش یابد زیرا درواقع طی ماساژ ملایم هنگامی که ماسک روی پوست قرار دارد، غدد لنفاوی رابه جریان می اندازد. اگر سیستم لنفاوی متصاعدی دارید، پوست شما خشک می شود و حتی قسمت های خاصی از آن ورم می کند. بنابراین، این نوع ماساژ باعث افزایش جریان خون می شود، و سبب ترشح سموم و آب خواهد شد درنتیجه شما پوستی شفاف خواهید داشت.

سموم در غدد لنفاوی مواد مضری هستند که پیری پوست را تسریع می کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که جریان لنفاوی خوبی در سراسر بدن داریم. اگر صبح بعد از بیدار شدن از خواب، یا پس از پوشیدن کفش پاشنه بلند و در دوران سرما خوردگی دچار تورم و تیرگی در ناحیه ی پاها شدید بدانید که جریان لنفاوی به درستی کار خود را انجام نمیدهد.

این نوع تورم و تیرگی پوست به دلیل گردش ضعیف خون است. و آنچه به طور معمول انجام می شود ماساژ آن قسمت ها است تا شما احساس بهتری داشته باشید. RIBESKIN CO2 CARBOXY THERAPY اثر مشابهی دارد که ما آن را اثر BOHR می نامیم و فقط از طریق استفاده از این ژل روی سطح پوست، گردش خون را بهبود می بخشد.

اثرات چشمگیر کربوکسی RIBESKIN بر روی پوست صورت و گردن

  • کلید اصلی رادیاتین، چهره جوان : درمان کربوکسی RIBESKIN به افزایش متابولیسم پوست و تولید اکسیژن طبیعی بدن کمک می کند تا هیدراتاسیون عمیق ایجاد کند. پوست پس از اولین استفاده به طرز چشمگیری روشن، شاداب، حتی دارای خطوط کمتر شده و لطیف به نظر می رسد. همچنین برای کبودی، تورم و درمان آکنه نیز موثر است.
  • اثرات قابل مشاهده : برای مشتریانی که به دنبال درمان هایی با نتایج فوری هستند این محصول بهترین پیشنهاد است. RIBESKIN CO2 با کربوکسی تراپی بدون سوزن، سبب می شود تا شما تغییر شکل ظاهری پوستتان را در اثر لیفتینگ با افزایش حالت کشسانی و شفاف سازی رنگ پوست تنها پس از یک بار مصرف تجربه کنید.
  • صورت و گردن : ورق ماسک صورت از قبل برش خورده علاوه بر صورت، گردن را نیز پوشش می دهد.
  • حالت کشسانی و ارتجاعی پوست : کلاژن و الاستین را تحریک می کند. تراکم پوست را افزایش می دهد، که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد . همچنین سبب کاهش خطوط چانه و گردن نیز می شود.
  • شفافیت و درخشندگی : گردش خون و تخلیه موثر مواد زائد را تحریک می کند و باعث ایجاد پوستی شفاف می شود.
  • درمان کبودی و تورم : جریان خون و تخلیه مواد زائد را تسریع می کند. به طور موثر آکنه را با بازسازی پوست توسط خواص ضد التهابی درمان می کند.
  • کاهش چین و چروک : با افزایش سنتز پروتئین و متابولیسم سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • کنترل منافذ پوست : منافذ باز پوست را تا حد زیادی تنگ و پس از مدتی آن ها را از بین می برد.
بیشتر بدانید  معرفی ، بررسی و قیمت بهترین مارک دستگاه تاتو

قبل و بعد از استفاده از ژل کربوکسی

اثرات بی نظیر ژل کربوکسی RIBESKIN برای پوست بدن

  1. کلید اصلی برای بدنی سالم و متناسب : کربوکسی تراپی بدون سوزن ابتکاری ما با بهبود چشمگیر در کشش پوست و کاهش سلولیت، به  صاف کردن خطوط بدن کمک می کند. همچنین برای مراقبت های بعد از جراحی و بعد از بارداری مفید است
  2. کاهش سلولیت : کاهش سلولیت و بهبود ظاهری پوست به دلیل افزایش گردش خون. بلافاصله درجه حرارت منطقه تحت درمان را افزایش می دهد، توده چربی را ذوب می کند و  سبب ایجاد اندامی متناسب می شود
  3. پاها : کاهش تورم پاها. با این محصول پاهایی سالم و قوی داشته باشید. بهبود شرایط پوست پا از طریق صاف کردن پوست های مرده.
  4. ترک های پوستی : RIBESKIN CO2 با افزایش متابولیسم و ​​حذف مواد زائد پوست ناحیه ی ترک های پوستی را فعال می کند. بنابراین ترک های پوستی بعد از بارداری یا رژیم غذایی را کاهش می دهد.
  5. آکنه، تیرگی و چین و چروک پوست : ضمن از بین بردن تورم، سلولیت ران، چربی های سست را به طور موثر کاهش می دهد و اندامی سالم و متناسب ایجاد می کند.
  6. دست ها : انعطاف پذیری و چین و چروک های پوست دست ها را بهبود می بخشد.

بسته بندی ژل کربوکسی

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو و … با قیمت های رقابتی می باشد.

پکیج‌های منحصر به فرد برای مبارزه با پیری

پک بزرگ A ( مناسب برای ۵۰ بار استفاده )

پک بزرگ A

  1. ژل CO2، ۱۵۰۰ میلی لیتر ( ۵۰.۷ FL.OZ )
  2. رول برگ های ماسک، CM 25×۱۵۰۰) ( ۵۹۱ × ۹.۸
  3. براش مخصوص CO2 ea
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2،  ۷۰ گرمی
  2. دو بسته ماسک مخصوص
مخصوص درمان خانگی بیماران
  1. ژل CO2، ۱۵ گرمی
  2. ۱۰ عدد ماسک

پک بزرگ B ( مناسب برای ۵۰ بار استفاده)

پکیج بزرگ B

  1. ژل CO2، ۱۵۰۰ میلی لیتر ( ۵۰.۷ FL.OZ. )
  2. ماسک صورت و گردن، ۵۰ عدد
  3. براش مخصوص CO2 ea
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرم
  2. ماسک، دو بسته
مخصوص درمان خانگی بیماران
  1. ژل CO2، ۱۵ گرم
  2. ۱۰ عدد ماسک

پک بزرگ C ( مناسب برای ۵۰ بار استفاده )

پکیج بزرگ C

  1. ژل CO2، ۱۵۰۰ میلی لیتر
  2. رول برگ ماسک، ۸۰۰ × ۲۵ cm
  3. ماسک مخصوص صورت و گردن، ۲۵ عدد
  4. براش مخصوص CO2
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرمی
  2. ماسک، دو ست ۲۵ عددی
مخصوص درمان خانگی بیماران
  1. ژل CO2، ۱۵ گرمی
  2. ماسک، ۱۰ عدد
بیشتر بدانید  معرفی بهترین مدل های رنگ تاتو ۲۰۲3+قیمت

پک متوسط A ( مناسب برای ۲۵ بار استفاده)

پکیج متوسط A

  1. ژل CO2، ۷۵۰ میلی لیتر
  2. رول برگ ماسک، ۸۰۰ × ۲۵cm
  3. براش مخصوص CO2
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرمی
  2. ماسک، ۱ بسته 
مخصوص استفاده خانگی بیماران
  1. ژل CO2، ۱۵ گرمی
  2. ماسک، ۵ عدد

پک متوسط B ( مناسب برای ۲۵ بار استفاده)

پکیج متوسط B

  1. ژل CO2، ۷۵۰ میلی لیتر
  2. ماسک مخصوص صورت و گردن ۲۵ عدد
  3. براش مخصوص CO2
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرمی
  2. ماسک، یک بسته
مخصوص درمان خانگی بیماران
  1. ژل CO2، ۱۵ گرمی
  2. ماسک، ۵ عدد

مینی کیت آزمایشی

بسته ژل CO2، ۳۰ میلی لیتر

  1. ماسک مخصوص صورت و گردن، ۵ عدد

ژل CO2، ۱۵ گرم

  1. یک عدد ماسک

پکیج بزرگ مناسب برای بدن

غیر قابل استفاده برای صورت

  1. ژل CO2، ۱۵۰۰ میلی لیتر ( ۷ FL O.Z )
  2. رول برگ ماسک، ۱۵۰۰ × ۲۵ cm
  3. کاردک مخصوص ژل co2
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرمی
  2. ( مناسب برای ۶ بار استفاده )

پکیج متوسط مخصوص بدن

غیر قابل استفاده بری صورت

  1. ژل CO2، ۷۵۰ میلی لیتر ( ۳ FL OZ. )
  2. رول برگ ماسک مخصوص بدن، ۸۰۰ × ۲۵ cm
  3. یک عدد کاردک مخصوص ژل CO2
مخصوص کلینیک ها
  1. ژل CO2، ۷۰ گرمی ( مناسب ۳ بار استفاده)

ژل کربوکسی

سوالاتی که شاید برای شما هم پیش بیاید

چرا هنگام استفاده از ماسک CO2 احساس سوزن سوزن شدن پیدا می کنم ؟

جای نگرانی نیست. سوزن سوزن شدن فقط یک واکنش طبیعی توسط پوست ناشی از واکنش جابجایی CO2 و اکسیژن است. که پس از برداشتن ماسک خیلی سریع از بین می رود.

چرا بعد از استفاده از ماسک CO2 پوست من قرمز شد ؟

قرمز شدن، یک واکنش طبیعی است که در اثر افزایش گردش خون ایجاد می شود. برای یک کاربر معمولی، ۳۰ دقیقه پس از پاک کردن پوست با آب ولرم، به حالت طبیعی خود باز می گردد.

مقدار توصیه شده از ژل CO2 در هر بار مصرف چقدر است؟

برای یک بار استفاده، کل محتویات یک تیوب را در سرنگ بکشید. هرچه لایه CO2 ضخیم تر باشد، نفوذ CO2 بهتر است.

آیا اگر به طور ماسک CO2 را به پوست فشار دهیم، تأثیر آن افزایش می یابد؟

وقتی ماسک، به طور یکنواخت و محکم به پوست چسبیده باشد واکنش CO2 به حداکثرمیزان خود می رسد. واکنش CO2 هنگامی که ماسک را مجددا پس از واکنش اولیه به آرامی فشار بدهید، دوباره فعال می شود.

شرایط نگهداری این محصول به چه صورت است؟

در دمای اتاق (۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد) نگهداری شود و از نور خورشید دور بماند. هنگام نگهداری در سرما، اثر تسکین دهنده و خنک کننده پوست بسیار بیشتر می شود.

هشدار های مهم

  • لطفاً قبل از مصرف چشم ها و دهان خود را بپوشانید.
  • این محصول نباید روی زخم های بازمالیده شود.
  • پس از درمان، باید بر روی ناحیه تحریک شده پوست، ماسک های طبیعی RX، دستگاه های خنک کننده یا حوله های سرد قرار دهید.
  • تا ۳-۲ روز قبل یا پس از درمان آکنه به روش های درمانی دیگر نباید از این محصول استفاده کنید. توصیه می‌شود ۳-۲ روز پس از درمان آکنه به عنوان یک برنامه درمانی ثانویه هر دو هفته یکبار از ژل کربوکسی استفاده شود.

سوالات متداول

ژل کربوکسی چیست؟

ژل Carboxy CO2 COMBO RIBESKIN، به افزایش متابولیسم پوست و تولید اکسیژن طبیعی کمک می کند تا هیدراتاسیون بدن را فراهم کند.

ژل کربوکسی چه تاثیری بر روی پوست صورت و گردن دارد ؟

کلید اصلی رادیاتین، چهره جوان – اثرات قابل مشاهده – حالت کشسانی و ارتجاعی پوست – شفافیت و درخشندگی – درمان کبودی و تورم – کاهش چین و چروک – کنترل منافذ پوست

ژل کربوکسی چه تاثیری بر روی پوست بدن دارد ؟

کلید اصلی برای بدنی سالم و متناسب – کاهش سلولیت – ترک های پوستی – آکنه، تیرگی و چین و چروک پوست

دیدگاهی در مورد “همه چیز درباره ژل کربوکسی Ribeskin و کاربرد آن در کربوکسی تراپی

  1. ماندانا گفت:

    شما موجود دارید این محصولو ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله، با مراجعه به قسمت محصولات میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

  2. معصومه زندی گفت:

    برای از بین بردن آکنه هم این ژل مناسب است ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بالا گفته شد ژل کربوکسی التهاب ناشی از آکنه را کم میکند .

  3. فاطمه عظیمی گفت:

    میشه طریقه مصرف این محصولو توضیح بدید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم

  4. محیا گفت:

    هر دفعه چقدر از ژل استفاده کنیم ؟

    1. برای یک بار استفاده، کل محتویات یک تیوب را در سرنگ بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *