مقالات, دستگاه تاتو

از چه دستگاهی برای تاتو بدن استفاده کنیم؟

دستگاه تاتو بدن

معرفی دستگاه تاتو بدن

بهترین دستگاه تاتو بدن کدام است؟ در خرید این نوع از دستگاه ها لازم است که چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم بهترین برند این محصول کدام است؟ هزینه ی درخواستی برای خرید دستگاه های تاتو بدن چقدر می باشد؟ دستگاههای تاتو صورت با تاتو بدن چه فرقی دارد؟ برای اطلاع از پاسخ سوالات یاد شده با ما همراه باشید. دستگاه های مختلف برای تاتو بدن با برند و مدل های گوناگون هستند، هر یک از این محصولات دارای کارایی ویژه ای بوده و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع وسیعی از دستگاه تاتو بدن در اختیار تاتوکاران است، آنها می توانند با ارزیابی مطلوب و همچنین اطلاع از مشخصات هر یک و همچنین توجه به روند فعالیت خود مناسب ترین نمونه ها را انتخاب کنند. در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین برندهای موجود بپردازیم. برای خرید محصولات با کیفیت حتما فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید، زیرا سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فروش محصولات تقلبی خود بوده اند و برای جلب توجه کاربران نیز هزینه ی کمتری پیشنهاد می دهند.

دستگاه تاتو بدن

در چند سال اخیر، دستگاه‌های تاتوی چرخشی به شکل قلم با شیوه نگهداشتن و استفاده کردن مشابه نوشتن با مدادها به طور چشمگیری محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اما با توجه به تنوع گسترده‌ای که وجود دارد، سوال پیش می‌آید: کدام ماشین قلم تاتو بهترین گزینه است؟ منبع

دستگاه تاتو بدن در دو دسته ی جداگانه ای طبقه بندی می شود و هر یک از انواع آن دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

این دو طبقه شامل موارد زیر می باشد

  • دستگاه گان
  • دستگاه تاتو پن

دستگاه های تاتو صورت با این نوع از محصولات متفاوت هستند ولی محصولات ویژه ای نیز در بازار موجود است که با استفاده از آن اقدامات تاتو صورت و بدن به راحتی تنها با تعویض کارتریج قابل انجام است.

از چه دستگاهی برای تاتو بدن استفاده کنیم؟

انواع دستگاه تاتو بدن

دستگاه تاتو بدن همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، دارای انواع مختلفی است و هر یک از انواع آن دارای کارایی ویژه ای می باشد و نیازهای موجود مشخص می کند که کدام یک از آنها می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید در نظر گرفته شود. انواع این دستگاه ها شامل موارد زیر می باشد:

دستگاه تاتو بدن گان

دستگاه گان از جمله دستگاه ها اولیه و پرکاربرد برای تاتو بدن بوده اند و سالیان سال تاتوکارها از کارایی این محصولات به طور عمده استفاده کرده اند. این محصولات دارای معایب بسیاری از جمله سرو صدای زیاد می باشد و وزن این دستگاه تاتو نیز به نسبت سنگین بوده به همین دلیل استفاده از آنها با محدودیت های بسیاری روبرو است.

دستگاه تاتو بدن گان

به منظور استفاده و تنظیم آنها نیز باید به ترانس وصل کنیم. از دیگر معایبی که برای به کارگیری انه ا ارائه می شود می توان به زمانبر بودن تعویض سوزن اشاره کرد که هم خسته کننده است و هم می تواند از نظر مشتری نیز خوشایند نباشد. با همه ی معایبی که دارد این نوع از دستگاه های تاتو بدن در مقایسه با نمونه های تاتو صورت به مقدار بسیار زیادی بنا به درخواست مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تاتو پن

دستگاه پن از دیگر انواع دستگاه تاتو بدن می باشد. که جزو محصولات مدرن در نظر گرفته می شود و مزایای بسیاری در مقایسه با نمونه ی قبلی دارد. وجود سوزن پن کارتریج یکبار مصرف در این محصولات سبب شده است که ایمنی و بهداشت بالایی در به کارگیری آنها مد نظر قرار گیرد. این نوع از محصولات سبک هستند و سرو صدای کمتری نیز ایجاد می کنند. همین فاکتورهای مطلوب سبب شده است که جایگزین مناسبی برای دستگاه گان در نظر گرفته شود. همه ی نمونه های این دستگاه به پدال و ترانس نیازمند هستند.

دستگاه تاتو پن

بهترین برندهای دستگاه تاتو بدن

قبل از خرید دستگاه تاتو سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و کارایی این محصول به دست آورید. معمولا اطلاعات کامل در مورد مشخصات و کارایی به همراه هزینه ی درخواستی برای این دستگاه ها در حین فروش ارائه می شود. از جمله برندهای محبوب برای دستگاه های تاتو می توان موارد زیر را نام برد:

  • بیشاپ Bishop
  • Cheyenne
  • FKIRON
  • اینجکتا Inkjecta
  • World Famous

با انتخاب هر یک از کمپانی های یاد شده برای خرید این محصولات تحت هیچ شرایطی پشیمان نخواهید بود. از سوی دیگر لازم به ذکر است که ورد فیمس شرکت تولید کننده ی دستگاه های تاتو نیست بلکه این کمپانی به طور عمده در زمینه ی تولید رنگ های مختلف تاتو فعالیت دارد.

دستگاه تاتو بدن

ترانس ها یکی از مهمترین اجزای دستگاه تاتو میباشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار تاتوکارها داشته باشد. از این رو به شدت توصیه می شود در انتخاب منبع تغذیه دقت شود زیرا کیفیت نهایی کار می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای به کارایی مطلوب آنها وابسته باشد. این نوع از ترانس ها نیز در مدل های گوناگون تولید می شود و کارایی متفاوت دارند. برند ATOM با کیفیت عالی می تواند یک گزینه ی بسیار ایده آل در نظر گرفته شود و دارای ظاهری شیک و البته جمع و جور تر می باشد.

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

قیمت کدام یک از انواع دستگاه تاتو بدن مناسب می باشد؟

دستگاه های پن معمولا به دلیل مزایایی که دارند، هزینه بیشتری را برای خرید پیشنهاد می کنند ولی ارزش آن را نیز دارد. برای خرید این نوع از محصولات حتما مراکز و فروشگاههای معتبر را هدف قرار دهید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه سبب می شود که یک محصول بی کیفیت را انتخاب کنید. هر یک از برندهای تولید کننده ی این نوع از محصولات نیز هزینه های متفاوتی را پیشنهاد می دهند.

کدام یک از برندهای دستگاه تاتو را در اولویت قرار دهیم؟

هر یک از کمپانی های تولید کننده ی این محصولات هزینه های ویژه ای را برای خرید و البته امتیاز های متفاوتی را برای محصول خود در نظر دارند. تاتو کاران و افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند برای خرید دستگاه های تاتو تنوع بسیاری در اختیار دارند، می توانند با مد نظر قرار دادن نیازهای موجود و درخواست مشتریان خود مناسب ترین نمونه را خریداری کنند. با نگهداری و استفاده ی مطلوب از این محصولات به راحتی می توانید طول عمر آها را افزایش دهید.

دستگاه تاتو بدن به چند دسته تقسیم میشود ؟

دستگاه تاتو بدن در دو دسته ی جداگانه ای طبقه بندی می شود و هر یک از انواع آن دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این طبقه بندی شامل : دستگاه گان و دستگاه تاتو پن

دیدگاهی در مورد “از چه دستگاهی برای تاتو بدن استفاده کنیم؟

  1. مارال گفت:

    برای تاتو صورت چه دستگاهی خوبه ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بیشتر تاتو آرتیست ها برای هاشور ابرو، برای تاتو لب، خط چشم و… از دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده میکنند .

  2. نورا گفت:

    سوزن کارتیج موجود دارید ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از موجودی انواع لوازم تاتو لطفا به صفحه خرید کارتریج، سوزن و سرپلاک مراجعه فرمایید

  3. مریم قنبری گفت:

    قیمت دستگاه پن پروتون را میگید لطفا

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      قیمت تمامی دستگاه های تاتو در سایت موجود و بروز میباشند .

  4. هاشمی گفت:

    سرعت موتور دستگاه پن راکت V3 چقدره

    1. faranak babaei گفت:

      سرعت موتور این دستگاه ۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *