مقالات, رنگ تاتو

انواع کاربرد رنگ سفید در تاتو + تصاویر و مدل ها

تاتو با رنگ سفید

روش های مختلفی برای تاتوی منحصر به فرد وجود دارد و رنگ تاتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است شما تاتوها را عمدتا سیاه یا چند رنگ بدانید، اما تاتو با جوهر سفید سطح خاصی از پیچیدگی و زیبایی را به تاتو می افزاید.
هنگام استفاده از رنگ های روشن تر، تقریباً طرح خود را از دید مستقیم دیگران پنهان می کنید. این بدان معنا نیست که تاتو های جوهر سفید تأثیری ندارند. برعکس، این طرح ها به دلیل زیبایی خاصی که در دریایی از تاتو هایی با جوهر تیره دارند، برجسته خواهند شد. به علاوه، آن­ها زیر نور ماوراء بنفش (UV) می درخشند. اگر تاتوهای سفید توجه شما را به خود جلب کرده است، یا اگر به طراحی با رنگ سفید علاقه دارید اما چیز زیادی درباره ی آن نمی دانید با ما همراه باشید.

تاتو رنگ سفید

رنگ سفید در تاتوهای رنگی بدن کاربرد وسیعی دارد. رنگ سفید به طور کلی چون درشت مولکول است کاشت رنگ (رنگ پذیری اش) زیر پوست سخت و مشکل است. اما رنگ ورد فیمس بخاطر کیفیت بالایی که دارد رنگ پذیری مناسب تری دارد و بهترین برند بویژه برای تاتو رنگی بدن و تاتوی لب است. منبع 

چند تاتو با رنگ سفید

تاتو قلب سفید

تاتوی کوچک قلب، نمادی از عشق است و رنگ سفید این احساس را بالا می برد. استفاده از رنگ روشن تر باعث می شود قلب سبک تر و پنهان تر شود و ظاهراً طراحی صمیمی تری ایجاد می کند. به علاوه، منحنی های طراحی اگر با جوهر سیاه انجام شود، سنگین تر می شوند – که رنگ سفید به آن اجازه می دهد یکپارچه تر به نظر برسد.

بیشتر بدانید  سرم ویتامین سی Truskin ، مناسب برای انواع پوست

تاتو قلب

تاتوی سفید بر روی انگشت

انجام تاتوی انگشتی به رنگ سفید به شما این امکان را می دهد تا هر اندازه که می خواهید جزئیات را به طرح اضافه کنید بدون این که احساس خستگی کنید.

رنگ سفید تاتو

تاتوی نور سفید

رنگ سفید برای بیان نور (مانند تاریکی و روشنایی) بسیار مناسب است، پس چرا از طرح های معمولی فراتر نرویم و طرحی را که کمی تجربی تر است را انتخاب نکنیم؟ این طرح شامل جرقه هایی است که از جوهر سفید برای القاء نور استفاده می شود.

تاتو صور فلکی سفید

تاتو های صور فلکی به دلیل قابلیت سفارشی سازی و شخصی بودن، یک انتخاب رایج در طراحی هستند. به عنوان مثال، سفارشی سازی صور فلکی با جوهر سفید، به طرح واقعی  شبیه تر می­شود.

تاتو گلدار با رنگ سفید

یک شاخه گل ساده یک طرح تاتوی فاخر و مینیمال است و انجام آن با رنگ سفید باعث می شود حس ظرافت بیشتری داشته باشید! با استفاده از رنگ سفید، زیبایی و ظرافت را اضافه کنید و همچنین جزئیات بیشتری را مانند خطوط روی برگ­ها به نمایش بگذارید.

تاتو

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو و … با قیمت های رقابتی می باشد.

مراقب از تاتو سفید رنگ

از آنجا که تاتوهای سفید حساس تر هستند، مراقبت ویژه ای لازم است تا از محو شدن سریع آن­ها جلوگیری شود. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

  1. پس از شستن تاتو فقط مقدار کمی لوسیون و کرم بزنید. بدون شستن، لایه جدید را روی لایه قدیمی اعمال نکنید زیرا می تواند باعث ایجاد حباب تاتو شود.
  2. تاتو های سفید در مقایسه با تاتو های معمولی خارش بیشتری پیدا می­کنند. نباید تکه های پوسته پوسته شده را جدا کنید. بهتر است منتظر بمانید تا خود به خود بریزند.
  3. یک سال کامل از تاتوی خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. برای این منظور می توانید از کرم های ضدآفتاب مخصوص استفاده کنید.
بیشتر بدانید  بهترین بی حسی برای تاتو چیه؟

برخی از معایب تاتو با رنگ سفید

  • همه ی تاتو آرتیستان از آن استفاده نمی­کنند
  • آنها ممکن است به جای اسکار یا جای زخم اشتباه گرفته شوند
  • تاتو های سفید زود محو می شوند

تاتو با رنگ سفید

رنگ سفید وایت هاوز یکی از بهترین رنگ های سفید موجود است که می­توانید برای ایجاد تاتوی سفید یا روشن کردن رنگ، از آن استفاده کنید.

شما می­توانید این محصول را به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت تاتو مارکت به راحتی خریداری کنید.

سوالات متداول

تاتو با رنگ سفید چه معایبی دارد ؟

همه ی تاتو آرتیستان از آن استفاده نمی­کنند – آنها ممکن است به جای اسکار یا جای زخم اشتباه گرفته شوند – تاتو های سفید زود محو می شوند

بهترین برند رنگ سفید تاتو چه برندی است ؟

رنگ سفید وایت هاوز یکی از بهترین رنگ های سفید موجود است که می­توانید برای ایجاد تاتوی سفید یا روشن کردن رنگ، از آن استفاده کنید.

دیدگاهی در مورد “انواع کاربرد رنگ سفید در تاتو + تصاویر و مدل ها

  1. طلا بابایی گفت:

    شما تاتو آرتیست خوب میشناسید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر شما با سرچ در گوگل میتوانید بهترین تاتو آرتیست ها را پیدا کنید .

  2. مهسا تهرانی گفت:

    رنگ سفید تاتو موجود دارید

    1. لطفا برای اطلاع از موجودی قسمت رنگ تاتو را مشاهده فرمایید .

  3. حامدی گفت:

    رنگ تاتو بدن چه برندهایی موجود دارید

    1. لطفا برای اطلاع از موجودی قسمت رنگ تاتو را مشاهده فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *