دسته‌بندی نشده

معرفی لوازم میکروبلیدینگ

لوازم میکروبلیدینگ

لوازم مورد استفاده در میکروبلیدینگ که از جمله مهمترین لوازم میکروبلیدینگ به شمار می روند که از آنها برای هاشور نمودن ابرو استفاده می کنند. جوهری که در این دستگاه وجود دارد به ابروهای شما رنگ بسیار زیبایی می بخشد. امروزه بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی استفاده می کنند و با استفاده از این روش ابروهای بسیار زیباتری خواهند داشت.

لوازمی که در میکروبلیدینگ وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارد. افرادی که می خواهند این دستگاه را خریداری نمایند باید با معرفی لوازم میکروبلیدینگ آشنایی داشته باشند تا با شناخت بیشتری این وسایل و لوازم را خریداری کنند. برخی از مهمترین لوازم دستگاه میکروبلیدینگ را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

لوازم میکروبلیدینگ

 

قلم میکروبلیدینگ فیروز یک قلم دوکاره می باشد، این قلم کاملا غیر برقی است و یکی از ابزار میکروبلیدینگ فیبزوز  می باشد. این قلم برای جدیدترین متد های هاشور به کار می رود و موجب می شود ابروهایی بسیار زیبا و ظریف طراحی شوند. اگر میگوییم این قلم دوکاره است معنای آن این است که این قلم این امکان را به ما میدهد که هردو سوزن میکروبلیدینگ و سوزن شدینگ را روی آن قرار دهیم. منبع

لوازم میکروبلیدینگ چه لوازمی هستند ؟

همانطوری که بیان نمودیم مبکروبلیدینگ وسایل و لوازم متعددی دارد که هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی می باشند، برخی از مهمترین آنها عبارت است از :

سوزن سرکج

سوزن سرکج یکی از مهمترین لوازم میکروبلیدینگ به شمار می رود که به وسیله این سوزن خط های بسیار باریکی روی پوست ابرو ایجاد می گردد و جوهر و رنگ درون دستگاه به وسیله این سوزن وارد پوست می شود. برخی از افراد از چند سوزن سرکج استفاده می کنند تا سرعت بیشتری به کار ببخشند. دقت داشته باشید که در این روش نباید سوزن به صورت ضربه ای وارد پوست شود و باید روی پوست کشیده شود. البته شما باید به خوبی بدانید که علاوه بر استفاده کردن از سوزن های سر کچ از سوزن های دیگری هم استفاده می شود که آنها بیشتر برای خط چشم و موی سر مورد استفاده قرار می گیرند.

سوزن سرکج میکروبلیدینگ

قلم دستی نقره ای سنگین

قلم دستی نقره ای یکی دیگر از لوازم میکروبلیدینگ به شمار می رود که به وسیله این قلم افراد دستگاه را در دست می گیرند و خط های تاتو را روی ابرو می کشند. در واقع باید بدانید از آنجایی که میکروبلیدینگ یکی از روش های دستی به شمار می رود و دائمی نیست از قلم باید استفاده شود، این قلم تا حدودی وزن سنگین دارد و همین امر موجب می شود که قلم در دستان فرد متخصص ارتعاش نداشته باشد. رنگ این قلم همانطوری که مشخص است نقره ای می باشد و سوزن ها باید به این قلم متصل شوند.

قلم دستی نقره ای سنگین میکروبلیدینگ

قلم میکروبلیدینگ با تیغه های جانبی

یکی دیگر از لوازم میکروبلیدینگ قلمی می باشد که تیغه های جانبی روی آن قرار گرفته است، و این تیغه ها به آرامی روی پوست کشیده می شود، در واقع همانطور که بیان نمودیم این تیغ ها و سوزن ها هستند که خط هایی روی ابرو به وجود می آورند و این خط ها موجب زیبایی ابرو می شود. فردی که از این قلک استفاده می کنند تخصص بسیاری داشته باشد، چرا که استفاده کردن از آن دقت و ظرافت بسیاری نیاز دارد.

بیشتر افرادی که تیغه های جانبی را بر روی این دستگاه به کار می گیرند دقت و ظرافت بسیاری در کار خود دارند و بر همین اساس می توانند به بهترین نحو ممکن خط های زیبایی را مانند هاشور روی ابرو بکشند. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان تیغه های قلم لوازم میکروبلیدینگ نباید وارد پوست شود، بلکه باید تنها روی پوست ابرو کشیده شود.

قلم میکروبلیدینگ با تیغه های جانبی

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو ، سوزن و سرپلاک و  … با قیمت های رقابتی می باشد.

قلم خارج از مرکز

از جمله دیگر لوازم میکروبلیدینگ که روی این دستگاه وجود دارد و برای هاشور ابرو از آن استفاده می شود قلم خارج از مرکز می باشد. علت اصلی که این قلم را به این نام نامگذاری نموده اند شکل ظاهری آن می باشد، چرا که تیغه های آن در مرکز قلم میکروبلیدینگ قرار نگرفته است. این قلم باید روی قلم اصلی متصل شود.

البته باید بدانید که استفاده از آن تنها در برخی از موارد انجام می شود و یکی از مهمترین این موارد، زمان هایی می باشد که افراد ابروهای بسیار کمتری دارند. در واقع برخی از افرادی که ابروهای کمی دارند به وسیله این قلم ابروهایشان بسیار زیباتر و پرتر می شود. بر همین اساس افرادی که در این زمینه تخصص دارند از این قلم و لوازم میکروبلیدینگ برای افرادی که ابروهای کمی دارند استفاده می کنند.

قلم خارج از مرکز میکروبلیدینگ

تشتک رنگ

از دیگر لوازم میکروبلیدینگ که باید در بین وسایل وجود داشته باشد تشتک رنگ می باشد. هر یک از انواع رنگ هایی که شما می خواهید بر روی ابروها به کار بگیرد را باید در درون این تشتک بریزید و قلم را در درون این تشتک بزنید. رنگ هایی که در میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل هر یک از انواع این تشتک ها باید برای رنگ خاصی مورد استفاده قرار بگیرد و یا اینکه بعد از هر بار استفاده آن را به خوبی شستشو دهید تا رنگ بعدی را بتوانید در درون آن بریزید.

تشتک رنگ میکروبلیدینگ

تاتو مارکت وارد کننده دستگاه و لوازم تاتو بدن و صورت 

سوالات متداول

لوازم میکروبلیدینگ چه لوازمی هستند ؟

سوزن سرکج – قلم دستی نقره ای سنگین – قلم میکروبلیدینگ با تیغه های جانبی – قلم خارج از مرکز – تشتک رنگ

روش استفاده از سوزن سرکج در تاتو به چه صورت میباشد ؟

به وسیله این سوزن خط های بسیار باریکی روی پوست ابرو ایجاد می گردد و جوهر و رنگ درون دستگاه به وسیله این سوزن وارد پوست می شود. برخی از افراد از چند سوزن سرکج استفاده می کنند تا سرعت بیشتری به کار ببخشند.

در چه مواردی از قلم خارج از مرکز برای تاتو استفاده میشود ؟

یکی از مهمترین این موارد، زمان هایی می باشد که افراد ابروهای بسیار کمتری دارند. در واقع برخی از افرادی که ابروهای کمی دارند به وسیله این قلم ابروهایشان بسیار زیباتر و پرتر می شود.

دیدگاهی در مورد “معرفی لوازم میکروبلیدینگ

  1. ثریا گفت:

    سوزن سرکج موجود دارید ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله در قسمت محصولات سایت موجود میباشد .

  2. مانیا گفت:

    برای ابروهای کم از چه وسیله ای استفاده کنیم بهتره ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

  3. ترابی گفت:

    من از سایت شما خرید کردم و واقعا راضیم ممنون از شما

    1. خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم .

  4. مراکشی گفت:

    قلم یکروبلیدینگ موجود دارید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای خرید تمامی محصولات مربوط به میکروبلیدینگ لطفا قسمت میکرونیدلینگ و میکروبلیدینگ را در بالای سایت مشاهده فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *