مقالات, مراقبت های بهداشتی تاتو

نکات مهم قبل از تاتو صورت و تاتو بدن

اقدامات قبل از تاتو صورت و تاتو بدن

آشنایی با  تاتو صورت و تاتو بدن

تاتو صورت و تاتو بدن از دیرباز در بین مردم جهان محبوبیت ویژه داشت است امروزه نیز با به وجود آمدن تجهیزات پیشرفته و طرح های مختلف  افراد بسیاری به استفاده از آن گرایش یافته اند. تاتو به تنهایی کاملا بی خطر و زیبا است ولی در صورتی که اقدامات خاصی قبل و بعد از آن در نظر گرفته نشود ممکن است نه تنها کیفیت تاتوی انجام شده کاهش یابد بلکه سلامتی فرد نیز در خطر باشد به همین دلیل در این بخش در نظر داریم اطلاعات مفیدی در مورد اقدامات قبل از تاتو صورت ، تاتو بدن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم با ما همراه باشید.

لوازم تاتو بدن

همه در شب قبل از جلسه تاتو برای آن هیجان زده‌اند. این ممکن است صدمین تاتو شما باشد یا اولین بار باشد که به یک مکان برای تاتو وارد می‌شوید. با این حال، مواردی هستند که قبل از شروع جلسه باید بدانید. منبع

اگر قصد انجام تاتو صورت ، تاتو بدن را دارید حتما تاتو کاران حرفه ای و کاردان در این زمینه را هدف قرار دهید زیرا رسیدن به نتیجه ی دلخواه در اثر بکارگیری افراد با تجربه در این زمینه فراهم می گردد. شما می توانید برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های درخواستی با ما در تماس باشید. آیا میدانستید که در سال ۲۰۲۰ خالکوبی بدن بیشترین کلمه ای بوده است که در اینترنت توسط کاربران مختلف در سراسر جهان دنبال شده است؟ قدمت  تاتو به بیش از ۶ هزار سال قبل برمی گردد ولی آنچه که امروزه مورد توجه قرار گرفته است به کارگیری راهکارهای متنوع برای این منظور می باشد.

بیشتر بدانید  از چه دستگاهی برای تاتو بدن استفاده کنیم؟

اقدامات قبل از تاتو صورت و تاتو بدن

اگر اقدامات قبل از تاتو صورت ، تاتو بدن  به طور کامل مورد توجه قرار گیرد موفقیت در این فرایند به طور جدی کاهش خواهد یافت معمولا در کلینیک های تخصصی اطلاعات و مراقبت های کامل قبل از تاتو در اختیار شما قرار می گیرد ولی در ادامه سعی داریم نیم نگاهی به این توصیه ها بیندازیم.

باید و نبایدهای در مورد لوازم تاتو بدن

تاتو مارکت وارد کننده دستگاه و لوازم تاتو بدن و صورت 

  • یک روز قبل از تاتو از استفاده ی برخی داروها از جمله آسپرین به منظور جلوگیری از لخته شدن خون جدا پرهیز کنید.
  • اگر در یک برهه ای قرار گرفته اید که دچار برخی از بیماری ها از جمله بیماری های عفونی حتی جزیی مانند سرما خوردگی یا آنفولانزا می باشید توصیه می کنیم که انجا تاتو را به تعویق بیندازید زیرا این مورد به دلیل پایین بودن ایمنی بدن می تواند برای سلامتی شما نامطلوب باشد.
  • محل تاتو باید کاملا تمیز باشد اگر چه تتوکار قبل از انجام هر گونه اقدامی محل یاد شده را استریل خواهد ساخت ولی در نظر داشته باشید وجود هرگونه آلودگی می تواند به برخی عفونت های ناخواسته بعد از تاتو منجر گردد.
  • از استفاده از لوازم بهداشتی و یا آرایشی به محل تاتو پرهیز کنید
  • لایه برداری و یا میکرودرم می تواند سبب تحریک شدن پوست گردد به همین دلیل توصیه می شود که حداقل یک ماه قبل از تاتو صورت ، تاتو بدن انجام این نوع از اقدامات را به تعویق بیندازید.

نکات دانستنی در تاتو صورت و تاتو بدن

تاتو صورت و تاتو بدن نیازمند مراقبت های قبل و بعد است و اکثر افرادی که بعد از انجام تاتو اعلام نارضایتی کرده اند در واقع مراقبت های لازم را نادیده گرفته اند. به محض انجام این فرایند پوست شما نیازمند مراقبتهای خاص است یا درمان و بهبود یابد. امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته هیچ گونه درد هنگام تاتو احساس نمی شود ولی در صورت نیاز می توان از برخی از کرم های خاص برای از بین بردن هر گونه درد احتمالی استفاده کرد. در یک جلسه ی مشاوره ای که قبل از انجام این فرایند برگزار می شود می توانید اطلاعات کاملی در مورد شرایط و طرح دلخواه گفتگو داشته باشید.

بیشتر بدانید  اصول ترکیب رنگ تاتو

دستگاه تاتو

تاتو صورت و تاتو بدن برای افرادی که دارای برخی از حساسیت های پوستی هستند می تواند سازگار نباشد به همین دلیل اگر گرفتار این نوع مشکلات هستید حتما اطلاع دهید زیرا در این صورت التهاب ایجاد شده بر روی پوست ممکن است به این راحتی برطرف شود و حتی آسیب های جدی منجر گردد. سوزن هایی که به منظور تاتو استفاده می شود به طور کامل باید استریل شوند تا از ابتلا بیماری بین افراد جلوگیری گردد.

تاتوی موقتی با رعایت نکات قبل و بعد از تاتو هیچ گونه عوارضی ندارد ولی مشاهده شده است که در برخی از افراد سبب آلرژی های گذرا گردیده است .

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی آن از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو ، سوزن و سرپلاک و  … با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

تاتو برای سلامتی بدن خطر دارد ؟

تاتو به تنهایی کاملا بی خطر و زیبا است ولی در صورتی که اقدامات خاصی قبل و بعد از آن در نظر گرفته نشود ممکن است نه تنها کیفیت تاتوی انجام شده کاهش یابد بلکه سلامتی فرد نیز در خطر باشد

قبل از تاتو به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

یک روز قبل از تاتو از استفاده ی برخی داروها از جمله آسپرین به منظور جلوگیری از لخته شدن خون جدا پرهیز کنید. –  اگر در یک برهه ای قرار گرفته اید که دچار برخی از بیماری ها از جمله بیماری های عفونی حتی جزیی مانند سرما خوردگی یا آنفولانزا می باشید توصیه می کنیم که انجا تاتو را به تعویق بیندازید. –  محل تاتو باید کاملا تمیز باشد – از استفاده از لوازم بهداشتی و یا آرایشی به محل تاتو پرهیز کنید –  لایه برداری و یا میکرودرم می تواند سبب تحریک شدن پوست گردد به همین دلیل توصیه می شود که حداقل یک ماه قبل از تاتو صورت ، تاتو بدن انجام این نوع از اقدامات را به تعویق بیندازید.

بیشتر بدانید  معرفی و بررسی ویژگی های دستگاه پن روتاری

دیدگاهی در مورد “نکات مهم قبل از تاتو صورت و تاتو بدن

  1. سایه نیمایی گفت:

    رنگهای روشن و پاستلی در تاتو پاک میشن ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بعضی از رنگ‏های جدید پاستلی، رنگ‏ های خیلی روشن و یا سفید قابل پاک شدن نیستند .

  2. میمنت گفت:

    من آسپرین مصرف میکنم از چه زمانی نباید بخورم برای انجام تاتو ابرو ؟

    1. یک روز قبل از تاتو از استفاده ی آسپرین به منظور جلوگیری از لخته شدن خون جدا پرهیز کنید.

  3. مرادی گفت:

    تاتو موقت چه عوارضی داره ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در مقاله فوق توضیح داده شد تاتوی موقتی با رعایت نکات قبل و بعد از تاتو هیچ گونه عوارضی ندارد .

  4. تیام محبت گفت:

    ممنون از مقاله کاملتون

    1. ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *