مقالات, دستگاه تاتو

بررسی تخصصی دستگاه تاتو صورت

دستگاه تاتو صورت

معرفی دستگاه تاتو صورت

کدام یک از انواع دستگاه تاتو صورت گزینه ی مناسب است؟ قیمت دستگاه های تاتو صورت چقدر است؟ در خرید این نوع از محصولات لازم است چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم؟ در این بخش در نظر داریم به طور کلی به انواع دستگاه های تاتو به کار رفته برای صورت اشاره کرده و اطلاعات مهمی در مورد آنها ارائه دهیم، به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تاتو کردن صورت با بدن متفاوت بوده به همین دلیل لازم است از تجهیزات متفاوت استفاده کنیم. به دستگاه هایی که برای تاتو صورت مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی دستگاه میکروپیگمنتیشن گویند. دستگاه تاتو صورت باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که مورد استفاده قرار گیرد. رعایت بهداشت در حین تاتو یکی از مهمترین نکاتی است که به دلیل وجود کارتریج های یکبار مصرف در این دستگاه ، اطمینان کامل ایجاد کرده است.

دستگاه تاتو صورت

تجهیزات پیشرفته با ماژول‌های استریل امکان ایجاد اثرات متنوعی در تاتو را فراهم می‌کنند. سوزن‌های نیکل پلاسی یا پلاتین در ماشین تاتو برای توزیع یکنواخت رنگ در پوست استفاده می‌شوند و سوزن‌های تیزتر فرآیند را کمتر دردناک می‌کنند. تجهیزات حرفه‌ای منجر به بازسازی سریع‌تر بافت پوست پس از تاتو می‌شوند. منبع

این نوع از دستگاه ها دارای انواع مختلفی می باشد که شامل موارد زیر است

  1. دستگاه‌های تاتو تبلت‌دار و البته بدون تبلت.
  2. دستگاه‌های تاتو پیچی و کارتریج.
  3. دستگاه‌های تاتو سوزن و سرپلاکی.

در ادامه به بررسی ویژگی هر یک از انواع این محصولا خواهیم پرداخت. هر یک از انواع این دستگاه ها می تواند کارایی مطلوبی با توجه به شرایط موجود داشته باشند. دستگاه تاتو صورت در طول سال ها با پیشرفت تکنولوژی به طور قابل ملاحظه ای تغییر یافته است.

نمونه های مدرن و پیشرفته ی آنها همچنین کارایی و کیفیت نهایی تاتو را افزایش داده اند. سبک بودن و بی صدا بودن برخی از نمونه های موجود از جمله مهمترین مزیت این نوع از دستگاه ها است. تا تو ابرو یکی از محبوب ترین نوع تاتو صورت می باشد ، افرادی که ابروی آنها کم مو است می تواند از این روش استفاده کنند.

بررسی تخصصی دستگاه تاتو صورت

انواع دستگاه تاتو صورت

دستگاه تاتو صورت دارای انواع مختلفی است که در بخش قبلی به ان اشاره کرده ایم، هر یک از انواع این نوع از محصولات با کارایی و قابلیت منحصر به فردی که دارند می توانند در شرایط خاص مورد استفاده قرار گیرند.

  • دستگاه تاتو تبلت دار و بدون تبلت

در این نوع از دستگاه ها، قلم تاتو با استفاده از یک کابل به صفحه ی مانیتور وصل می باشد، دکمه های جداگانه ای روی این دستگاه موجود است که به ما اجازه میدهد تنظیمات مختلفی را انجام دهیم. این نوع از دستگاه ها برای جوانسازی پوست و همچنین میکرونیدلینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه تاتو صورت بدون تبلت، قلم به طور مستقیم به آداپتور وصل می شود ، سرعت روی بدنه با توجه به کیفیت کار، قابل تنظیم خواهد بود.

دستگاه تاتو تبلت دار و بدون تبلت

  • دستگاه تاتو پیچی و کارتریج

همه ی دستگاه های موجود برای تاتو صورت یا از نوع پیچی یا از نوع کارتریج می باشند، فرق این دو دستگاه در نوع سوزن و نوع بسته شدن آنها است. دستگاه های پیچی به صورت پیچیده شدن بسته می شوند در حالی که در نمونه های کارتریج، لبه قلم به صورت چفت شدن بسته می شود. هر کدام دارای کارایی مطلوبی هستند. برای خط چشم و هاشور ابرو می توان از نوع دستگاه پیچی استفاده کرد زیرا این محصولات دارای کاشت رنگ نسبتا ظریف تری هستند. دستگاه تاتوی صورت از نوع کارتریج دارای کاشت رنگ قوی تری می باشد و از آن می توان برای سایه ابرو استفاده کرد. قیمت نمونههای پیچی و کارتریج تقریبا یکسان است.

 

  • دستگاه تاتو سوزن و سر پلاکی

این دو دستگاه به کار رفته برای تاتوی صورت دارای شکل متفاوت هستند، و جزو نمونه های قدیمی در نظر گرفته می شوند از مهمترین معایب آنها می توان به صدای زیاد آنها هنگام استفاده اشاره کرد. قبل از خرید حتما سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و قابلیت آنها به دست آورید در این صورت می تواند مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید.

دستگاه تاتو سوزن و سر پلاکی

قیمت دستگاه تاتو صورت

قیمت دستگاه تاتوی صورت با توجه به نوع آن و البته پارامترهای دیگر متفاوت است. از جمله مهمترین فاکتورهایی که می تواند هزینه ی درخواستی این نوع از محصولات را تحت کنترل قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت
  • برند
  • ابعاد
  • نوع
  • استانداردهای به کار رفته برای ساخت آن ها
  • محصولات فرعی موجود

توجه کنید که قرار است یک بار برای خرید این نوع از دستگاه ها هزینه کنید به همین دلیل محصولات با کیفیت را هدف قرار دهید. زیرا سهل انگاری در این مورد می تواند به خسارت بیشتری نیز منجر شود. دستگاه تاتوی صورت بی کیفیت همچنین می تواند کیفیت تاتو انجام شده را نیز کاهش دهد، این امر نیز در مرحله ی بعدی نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

دستگاه تاتو صورت

سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فروش محصولات تقلبی خود بوده و معمولا هزینه های کمتری را برای این امر پیشنهاد می کنند. هیچ ارزانی، بی دلیل نیست. دلیلی وجود ندارد فروشگاهی محصولات با کیفیت خود را به قیمت پایین بفروشد و سودی نبرد. به همین دلیل حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از محصول انتخاب شده مطمئن باشید. یک محصول مرغوب با کارایی عالی و طول عمر مفید میتواند هزینه ی پرداخت شده برای خرید آن را جبران کند.

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو و … با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

کدام یک از انواع دستگاه تاتو صورت گزینه ی مناسبی برای خرید می باشد؟

هر یک از انواع این محصول دارای کارایی متفاوت است و با توجه به شرایط موجود می تواند گزینه ی ایده آل در نظر گرفته شود. با توجه به بودجه موجود و البته نیزهای درخواستی می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. کمپانی های مختلفی این نوع از دستگاه های را با در نظر گرفتن استانداردهای مختلف تولید می کنند به همین دلیل هر یک از برندهای موجود در بازار دارای هزینه ی متفاوتی هستند.

دستگاه تاتو PMD7 چیست؟

این دستگاه ها دارای دو سر می باشند و از آنها به عنوان محصولات دوکاره یاد می شد . دارای قابلیت ترکیبی است و هم عملکرد تاتو سرپیچی و هم کارتریج را دارا هستند. این نوع از محصولات جزو دستگاه های تاتو مدرن در نظر گرفته می شوند.

فاکتورهای تعیین قیمت دستگاه تاتو صورت چیست ؟

قیمت دستگاه تاتوی صورت با توجه به نوع آن و البته پارامترهای دیگر متفاوت است. از جمله مهمترین فاکتورهایی که می تواند هزینه ی درخواستی این نوع از محصولات را تحت کنترل قرار دهد شامل : کیفیت – برند – ابعاد – نوع – استانداردهای به کار رفته برای ساخت آن ها – محصولات فرعی موجود میباشد .

دیدگاهی در مورد “بررسی تخصصی دستگاه تاتو صورت

  1. باران حسینی گفت:

    برای خرید دستگاه تاتو صورت مهمترین معیار چیه ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای تاتو صورت سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای موتور قوی و در عین حال وزن سبک باشد .

  2. محدثه اسلامی گفت:

    دستگاه تاتو تبلت دار موجود دارید

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از موجودی انواع دستگاه تاتو لطفا به قسمت خرید دستگاه تاتو مراجعه فرمایید .

  3. احسان ترابی گفت:

    پایین ترین قیمت دستگاه تاتو صورت چقدره

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه تاتو لطفا به قسمت خرید دستگاه تاتو مراجعه فرمایید .

  4. شاهدی گفت:

    ممنون از ازظلاعات خوبتون

    1. faranak babaei گفت:

      ممنون از حسن نطرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *