مقالات, تاتو بدن

دستگاه تاتو حرفه ای برای بدن چی بخرم؟

دستگاه تاتو

دستگاه تاتو برای یک تاتو آرتیست، مثل قلم­مو برای یک نقاش است. پس خرید یک دستگاه تاتو اصل و کارآمد نیاز اصلی تاتو آرتیست هاست.

دستگاه تاتو چیست؟

دستگاه تاتو یک وسیله دستی است که عموماً برای ایجاد یک تاتو، با جوهر پاک نشدنی استفاده می شود. ماشین های تاتوی مدرن از سیم پیچ های الکترومغناطیسی، برای حرکت کردن و بالا و پایین بردن میلگرد آرماتور استفاده می کنند. از دستگاه های تاتو برای ایجاد تاتو بر روی صورت و بدن استفاده می­شود. برای انجام تاتو بهتر است پیش یک تاتو آرتیست حرفه ­ای بروید تا از دستگاه تاتو مناسب برای محل تاتو استفاده کند. بهتر است برای زدن تاتو بر روی پوست بدن از  دستگاه های مدل روتاری و کویل استفاده شود و برای زدن تاتو بر روی پوست صورت از دستگاه های میکروپیگمنتیشن استفاده شود.

دستگاه تاتو

دستگاه تاتو یک وسیله دستی است که به طور کلی برای ایجاد یک تاتو استفاده می شود. مدل های مختلف دستگاه تاتو مهم برای بدن و هم برای صورت مورد استفاده قرار میگیرد اما بهتر است اگر تخصصی برای تاتو بدن دستگاه میخواهید، از مدل های روتاری و کویل استفاده کرده و اگر برای تاتو صورت میخواهید استفاده کنید،ما دستگاه های میکروپیگمنتیشن را پیشنهاد میدهیم. منبع

دستگاه تاتو چی بخرم؟

پاسخ شما به صورت کامل در این مقاله آورده شده است.

آیا دستگاهی برای تتو زدن بر روی پوست صورت می­خواهید یا بدن و یا هردو؟

در ابتدا باید بدانید خرید دستگاه تاتو اصل از واجبات محسوب میشه، سایت تاتومارکت بهترین دستگاه های تاتو اصل را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است.

دستگاه تاتو صورت

تاتو آرتیست ها برای هاشور ابرو، خط لب، خط چشم و… از دستگاه تاتو صورت یا میکروپیگمنتیشن استفاده می­کنند. در زیر به توضیح چند مدل از این دستگاه ها می­پردازیم:

دستگاه موزاییک بیوتاچ

دستگاه تتوی بیوتاچ، سوزن های ROUND و FLAT را در خود جای داده و دارای یک موتور دوار قدرتمند است که عملکرد بسیار دقیق و بدون سر و صدا را ارائه می دهد. قسمت موتور در کارخانه مهر و موم شده است تا بتوان آن را با محلول سرد استریل کرد. موزائیک دارای سرعت ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه است که برای تکنسین های باتجربه که در مدت زمان کوتاه نتیجه صاف و کارآمد را می­پسندند، بسیار عالی است. یک پدال اختیاری پا نیز برای کنترل سرعت بدون دست در دسترس است.

دستگاه موزاییک بیوتاچ

مزایای دستگاه موزاییک بیوتاچ:

  • نفوذ بهتر و مناسب تر رنگدانه ها به پوست
  • حرکت بالا و پایین دقیق تر
  • آسیب کمتر به پوست و ترمیم بهتر ناحیه
  • محو شدن کمتر، نتیجه­ی حرفه ای تر

توجه:

کیت کامل دستگاه تاتو موزاییک اورجینال شامل قطعات یدکی  سوزن و سرپلاک ، پدال اشکی و روغن بعد از تاتو می­باشد. شما می­توانید دستگاه تاتو بیوتاچ اصل را از سایت تاتومارکت با خیال راحت خریداری کنید.

دستگاه تاتو پیچی

دستگاه تاتو پیچی ۱۴ ولتی مخصوص تاتو و میکروپیگمنتیشن صورت و تاتوهای بسیار ظریف بدن است. ولتاژ نرمال برای دستگاه های تاتو ۷ ولت است و هرچه ولتاژ بالاتر رود، قدرت موتور دستگاه بیشتر می شود و رنگ بیشتری برای تتو خط لب و ابرو و خط چشم ایجاد می­کند.

  • دستگاه تاتو پیچی، با سوزن‌های پیچی کار می‌کنند و ظرافت بالایی را در کار ارائه می­دهند.
  • این دستگاه هیچ‌گونه و حتی در سرعت‌های بالا صدای بسیار ملایمی دارد. که این ویژگی برای تاتو آرتیست و مشتری بسیار خوشایند است.
  • این دستگاه علاوه بر تاتو صورت برای زدن تاتو های ظریف بر روی پوست بدن، میکرونیدلینگ و مزووایت تراپی نیز کاربرد دارد.
دستگاه تاتو پیچی

دستگاه تاتو بدن

شما برای خرید دستگاه تاتو بدن باید به ویژگی های طراحی شده آن توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید کارآمد ترین دستگاه را خریداری کنید.

دستگاه های تاتو با توجه به عملکردشان تقسیم بندی می شوند.

دستگاه تاتو بدن

دستگاه تاتو شیدر

رایج ترین دستگاه تاتو معرفی شده است. دستگاه های تاتو شیدر از اوایل قرن بیستم در ژاپن ، اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفته اند. وظیفه اصلی تاتو آرتیست، طرح بر روی سطح پوست با جوهر است که برای انجام این کار از یک میله نازک آهنی استفاده می کند. ویژگی های اصلی و مشترک بین دستگاه های تاتو شامل برس و مخزن رنگدانه است که می توان جوهر را روی برس مالید. و مخزن دارای محلول رنگدانه هایی است که مطابق با تصویر طراحی شده، معمولاً سیاه، آبی، قرمز ، سبز ، زرد و… است. مخزن معمولاً روی میز یا سطح مسطح مشابهی نصب می شود تا هنرمند بتواند با دست باز و راحت کار کند.

دستگاه تاتو استنسیل

نوع بعدی دستگاه تاتو، استنسیل است. استنسیل بسیار شبیه به شیدر است ، با این تفاوت که ابتدا به جای قلم مو از جوهر قلم مو استفاده می شود. سپس از یک استنسیل فلزی برای کشیدن طرح بر روی سطح مورد نظر استفاده می شود. برای تکمیل طرح ، اغلب از یک شابلون به همراه دستگاه تاتو استفاده می شود.

دستگاه تاتو استنسیل

دستگاه تاتو مدرن

دستگاه تاتو معمولاً یک دستگاه دستی است که معمولاً برای تولید یک طرح دائمی پیچیده روی بدن استفاده می شود. دستگاه تاتو مدرن از موتورهای الکتریکی برای حرکت میله ای مانند آرماتور به بالا و پایین استفاده می کند و جوهر را روی پوست بدن هل می دهد تا نشانه های دائمی رنگ ایجاد شود. و شما صاحب یک تاتوی زیبا شوید!

دستگاه تاتو گان

جوهر معمولاً با استفاده از سوزن های ریزی که سوزن جوهری نامیده می شود ، روی سطح تاتو قرار می گیرد. یک تصویر از تتو روی سطح پوست به وسیله­ ی جوهر به بافت اطراف منتقل می شود. جوهر تفنگ تاتو در بالای این جوهر قرار می گیرد. اندازه و قدرت گان های تاتو بسیار متفاوت است. اکثر دستگاه های تاتو با قوه­ ی باتری کار می کنند، اگرچه تعداد زیادی از دستگاه های خال کوبی هم هستند که از انرژی خورشیدی استفاده می­کنند.

دستگاه تاتو گان

دستگاه تاتو معمولی

دستگاه های تاتو هر کدام با شیوه ای متفاوت طرح را بر روی پوست ایجاد می­کنند. یک دستگاه تاتو معمولی، ابتدا با جوهر روی پوست الگو ایجاد می کند و سپس از موتور دیگری برای انتقال تصویر به پوست بدن استفاده می کند. تصویر برای مدتی بر روی سطح تاتو می ماند و هنگامی که تاتو را به طور کامل پوشاند ، دستگاه تاتو به کار دستی روی می آورد و باری دیگر تاتو از ابتدا ایجاد می شود. اگر دستگاه تصویر دلخواه را ایجاد نکند ، تاتو آرتیست می تواند تاتو را بزرگتر یا کوچکتر کند.

هرکدام از دستگاه های تاتو که مناسب کار شماست با دقت بر اصل بودن جنس آن ها در تاتو مارکت جمع آوری شده اند تا شما بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

چند نکته­ ی مهم

  1. دستگاه تاتو در برخی موارد واقعاً می تواند نجات دهنده زندگی باشد. اگر مطمئن نیستید که می توانید از پس تاتو به تنهایی بر بیایید، دستگاه تاتو انتخاب خوبی برای شما است.
  2. هنگام خرید دستگاه تاتو، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید عملکرد آن است. این بدان معناست که دستگاه باید توانایی ایجاد طرح های مختلف تاتو را داشته باشد.
  3. اگر فضای زیادی برای قرار دادن دستگاه تاتو ندارید ، باید از دستگاه تاتو قابل حمل استفاده کنید.
  4. هزینه دستگاه تاتو، بستگی به مدلی دارد که تهیه می کنید. بسته به تعداد طرح هایی که می خواهید روی بدن خود یا دیگران بزنید، می توانید یک دستگاه تاتو کوچک یا بزرگتر تهیه کنید.
  5. در نهایت ، به دنبال گارانتی و اصالت دستگاه تاتویی باشید که می خرید. مدل های تقلبی زیادی در بازار موجود است که هیچ کدام به درد بخور نبوده و خیلی زود از کار می­افتند.

از سایت تاتو مارکت با خیالی آسوده از اصالت و سلامت کالاها، دستگاه تاتو مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

سوالات متدوال

دستگاه تاتو چیست؟

دستگاه تاتو یک وسیله دستی است که عموماً برای ایجاد یک تاتو، با جوهر پاک نشدنی استفاده می شود. ماشین های تاتوی مدرن از سیم پیچ های الکترومغناطیسی، برای حرکت کردن و بالا و پایین بردن میلگرد آرماتور استفاده می کنند.

چند مدل دستگاه تاتو داریم ؟

دستگاه موزاییک بیوتاچ – دستگاه تاتو پیچی – دستگاه تاتو شیدر – دستگاه تاتو استنسیل – دستگاه تاتو مدرن – دستگاه تاتو گان – دستگاه تاتو معمولی

برای خرید دستگاه تاتو به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

دستگاه تاتو در برخی موارد واقعاً می تواند نجات دهنده زندگی باشد. اگر مطمئن نیستید که می توانید از پس تاتو به تنهایی بر بیایید، دستگاه تاتو انتخاب خوبی برای شما است. – هنگام خرید دستگاه تاتو، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید عملکرد آن است. این بدان معناست که دستگاه باید توانایی ایجاد طرح های مختلف تاتو را داشته باشد. –  اگر فضای زیادی برای قرار دادن دستگاه تاتو ندارید ، باید از دستگاه تاتو قابل حمل استفاده کنید. –  هزینه دستگاه تاتو، بستگی به مدلی دارد که تهیه می کنید. بسته به تعداد طرح هایی که می خواهید روی بدن خود یا دیگران بزنید، می توانید یک دستگاه تاتو کوچک یا بزرگتر تهیه کنید. –  در نهایت ، به دنبال گارانتی و اصالت دستگاه تاتویی باشید که می خرید. مدل های تقلبی زیادی در بازار موجود است که هیچ کدام به درد بخور نبوده و خیلی زود از کار می­افتند.

دیدگاهی در مورد “دستگاه تاتو حرفه ای برای بدن چی بخرم؟

  1. نایینی گفت:

    شما دستگاه تاتو هم میفروشید ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      با مراجعه به قسمت محصولات میتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید .

  2. مونا الهی گفت:

    بهترین دستگاه برای تاتو بدن چه دستگاهیست ؟

    1. faranak babaei گفت:

      همانطور که در بالا گفته شد برای زدن تاتو بر روی پوست بدن از دستگاه های مدل روتاری و کویل استفاده شود

  3. ابراهیمی گفت:

    قیمت دستگاه دستگاه موزاییک بیوتاچ را میگید لطفا

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      قیمت تمامی دستگاه های تاتو در سایت موجود و بروز میباشند .

  4. نادری گفت:

    دستگاه شیدر موجود دارید ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از موجودی انواع دستگاه تاتو لطفا به صفحه خرید دستگاه تاتو مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *