مقالات, مراقبت های پوستی

ژل کربن تراپی تایگت ، الماس سیاه زیبایی

ژل کربن تراپی تایگت

احتمالا تا نام کربن که یک عنصر غنی در طبیعت است به گوش ما می خورد ناخودآگاه به یاد نوک سیاه رنگ و نرم مداد و همچنین الماس های سخت و گران قیمت، می افتیم. کربن در زغال درختان نیز به مقدار زیادی وجود دارد. کربن گیاه یا درخت بامبو جزو بهترین کربن ها می باشد زیرا ساقه های طویل این گیاه بسیار متراکم و سخت بوده و سرشار از آنتی اکسیدان های غنی می باشد، امروزه از کربن بامبو در انواع محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده می کنند زیرا خاصیت درمانی و جوانسازی زیادی دارد.

ژل کربن تراپی و جوانسازی پوست صورت تایگت محصولی سرشار از انواع و یتامین ها مانند: ویتامین B3 و B5 و دیگر املاح و آنتی اکسیدان های آزاد است که با نفوذ به بافت عمیق پوست صورت باعث افزایش خاصیت الاستیک و ارتجاعی پوست شده و منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

ژل کربن تراپی

این محصول از ویژگی های جذبی ذرات کربن فعال در ابعاد نانو استفاده می کند که به شکل موثر و به صورت شدید توسط منافذ عمیق پوست، که حاوی چربی و آلودگی هستند، جذب می شود در مرحله بعدی پرتو دهی پوست با لیزر و جذب انرژی بسیار زیاد آن توسط ذرات کربن موجود در پوست، باعث جریان شدید تونر در پوست و خرد شدن آلاینده های لایه های عمقی پوست، تولید انرژی گرمایی کافی برای تحریک انقباض کلاژن لایه درم پوست و تولید فیبرهای کلاژنی جدید می گردد، و بدین ترتیب موجب سفید شدن، روشنی، جمع شدن منافذ و تاثیر جوش های سرسیاه می شود. منبع

برای آشنایی هر چه بیشتر با فواید این ژل باید ابتدا بفهمیم کربن تراپی چیست؟

بیشتر بدانید  نکات مهم قبل از تاتو صورت و تاتو بدن

ماده ی اصلی مورد استفاده در کربن تراپی، ژل کربن است، ژل کربن تراپی تایگت محصولی است باب میل تمام پوست ها !

کربن تراپی چیست؟

لایه برداری لیزر کربن تراپی، یک روش سریع و بدون درد است که برای کمک به بهبود ظاهر پوست انجام می شود. این روش عمدتا مناسب افرادی است با پوست چرب، آکنه ای و دارای منافذ بزرگ یا مسدود. اگر روی پوست خود اثرات آفتاب سوختگی مشاهده کردید، این روش درمانی مفید است.

کربن تراپی

کربن تراپی و مزایای بی بدیل اش!

  • دشمن سرسخت آکنه و جوش های سرسیاه
  • روشن سازی رنگدانه های پوست
  • محو کردن اسکار
  • از بین بردن منافذ بزرگ و مسدود شده
  • برداشتن خطوط و چین و چروک پوست، جوان سازی

همه ی این ویژگی ها وابسته به استفاده از ژل مناسب کربن تراپی است. بهترین و مورد اعتماد ترین پیشنهاد برای شما، ژل کربن تراپی تایگت است.

کربن تراپی

کربن تراپی یا پیلینگ کربن چگونه سبب تغییرات مناسب پوست شما می شود؟

در کربن تراپی یا پیلینگ کربن، لایه نازکی از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) روی پوست شما، مالیده می‌شود. این لایۀ کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند و بعد از مدتی کوتاه لیزر انجام می‌شود. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن شده و زمانی که اشعۀ لیزر از روی بافتی که کربنی شده است، عبور داده شد، کربن را تخریب می‌کند و همراه با آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را نیز نابود می‌کند، بدون آنکه دردی یا عوارضی ایجاد نماید.

بیشتر بدانید  معرفی بهترین مواد لیفت و لمینیت مژه ۲۰۲3

ژل کربن تراپی تایگت، محصولی سربلند نزد پزشکان و کارشناسان زیبایی است و در روش کربن تراپی مورد استفاده شان قرار می گیرد.

× هشدار×

این محصول باید توسط پزشکان و متخصصان زیبایی مورد استفاده قرار گیرد و از استفاده ی خانگی پرهیز شود.

فروشگاه تاتومارکت جزو اولین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تخصصی وسایل تتو و لوازم جانبی از جمله رنگ تاتو ، انواع دستگاه تاتو و … با قیمت های رقابتی می باشد.

سوالات متداول

کربن تراپی چه مزایایی دارد ؟

دشمن سرسخت آکنه و جوش های سرسیاه – روشن سازی رنگدانه های پوست – محو کردن اسکار – از بین بردن منافذ بزرگ و مسدود شده – برداشتن خطوط و چین و چروک پوست، جوان سازی

کربن تراپی چیست؟

لایه برداری لیزر کربن تراپی، یک روش سریع و بدون درد است که برای کمک به بهبود ظاهر پوست انجام می شود. این روش عمدتا مناسب افرادی است با پوست چرب، آکنه ای و دارای منافذ بزرگ یا مسدود. اگر روی پوست خود اثرات آفتاب سوختگی مشاهده کردید، این روش درمانی مفید است.

دیدگاهی در مورد “ژل کربن تراپی تایگت ، الماس سیاه زیبایی

  1. محسنی گفت:

    ژل کربن تراپی تایگت چه ویتامین هایی داره ؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بالا گفته شد این محصول سرشار از انواع و یتامین ها مانند: ویتامین B3 و B5 و دیگر املاح و آنتی اکسیدان های آزاد است که با نفوذ به بافت عمیق پوست صورت باعث افزایش خاصیت الاستیک و ارتجاعی پوست شده و منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

  2. مژگان گفت:

    این ژل چه ویتامین هایی داره

    1. در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

  3. ترابی گفت:

    این محصول روی منافذ باز پوست هم تاثیر داره ؟

    1. بله باعث بسته شدن منافذ باز پوست میشود .

  4. پریا مستوفی گفت:

    برای جوش های سرسیاه هم کاربرد داره

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله این ژل دشمت سرسخت جوش های سرسیاه میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *