مقالات, رنگ تاتو

معرفی بهترین رنگ تاتو بدن در سال ۲۰۲۳+قیمت

رنگ تاتو بدن

رنگ تاتو بدن یکی از عوامل مهم و غالباً نادیده گرفته شده در جذابیت تاتو میباشد. هنگام برنامه ریزی برای یک تاتو، عوامل زیادی مانند: طراحی، محل قرارگیری، اندازه و سبک هنر تاتو وجود دارد. اول از همه این سوال مطرح است که “آیا من یک تاتوی رنگی می خواهم؟” ممکن است شما یک گل صورتی را برای تاتوی خود انتخاب کنید، اما متوجه می­شوید که رنگ صورتی روی پوست شما خوب ظاهر نمی شود.

معرفی ۵ برند برتر رنگ تاتو بدن

 

رنگ مناسب پوستت را بشناس!

رنگ واقعی پوست شما همان چیزی است که با چشم میبینید. برخی از رنگ های پوست ممکن است شامل کمی زیتونی یا کاراملی باشد. از طرف دیگر، تن گرم، خنک یا خنثی دارند. هنگامی که به دنبال رنگدانه متناسب با پوست خود هستید، می خواهید رنگ جوهر را با رنگ زیرین پوست خود هماهنگ کنید.

پوست شما بسیار پیچیده است و عوامل مختلفی بر رنگ منحصر به فرد شما تأثیر می گذارد. سه ماده شیمیایی، بیولوژیکی رنگ پوست شما را تعیین می­کند. هموگلوبین رنگ پوست شما را به سمت قرمزی می­برد. ملانین، که عامل محافظت از پوست شما در برابر آفتاب است، رنگ پوست شما را به سمت قهوه ای یا زردی می­برد.

 و کاروتن پوست شما را به سمت زرد و نارنجی می­برد. به نظر می رسد که میزان ملانین در لایه اصلی پوست رنگ زیرین پوست شما را تعیین می کند. هرچه ملانین کمتری داشته باشید، رگ­های شما بیشتر آبی رنگ دیده می شوند و رنگ شما سردتر خواهد شد. هرچه ملانین بیشتری داشته باشید، رگ های شما سبزتر می شود و رنگ پوست گرم تری خواهید داشت.

رنگ تاتو بدن

امروزه با توجه به گوناگونی رنگ ها و برندهای مختلف موجود دربازار شاید انتخاب بهترین رنگ برای تاتو برای شما کمی سخت باشد . باید بدانید که انتخاب نوع و برند رنگ مورد استفاده کاملا سلیقه ای میباشد . برخی معتقدند یک رنگ خاص بسیار عالی و ماندگاره برخی دیگر هم نظرشان کاملا متفاوت است .  منبع 

هنگام انتخاب سایه ها، یک قاعده خوب که باید به خاطر داشته باشید این است که سایه های روشن تر از رنگ پوست شما یا سایه های بسیار تیره تر از رنگ پوست شما بهترین حالت را نشان می دهند. برای کسانی که پوست روشنی دارند، رنگدانه های قرمز و بنفش به خوبی روی پوستخودشان را نشان می­دهند. پوست روشن بهترین رنگ پوست برای نمایش جوهر سفید است، زیرا پوست هایی با رنگ های تیره اجازه نمی دهند رنگدانه سفید آن چنان نشان داده شود.

برای کسانی که پوست سبزه ​​یا برنزه دارند، رنگ نارنجی، سبز و آبی روشن بهترین انتخاب ها هستند. برای پوست های تیره رنگ، رنگ هایی مانند آبی پررنگ، قرمز، زرشکی و مشکی، بهترین عملکرد را دارند. سایه های روشن تر، مانند آبی روشن و سفید ، به خوبی ظاهر نمی شوند ، در حالی که رنگدانه های تاتو تیره رنگ را در پوست نشان می دهند.

علت های پخش شدن تاتو زیر پوست

  • زاویه­ نامناسب دست و دستگاه
  • سرعت زیاد دستگاه
  • مکث بیش از اندازه در یک نقطه
  • رنگ­های بی کیفیت و تقلبی
  • رعایت نکردن تکنیک
  • زیاد برداشتن رنگ تاتو که در کارتریج ذخیره شده و یک دفعه بر روی پوست منتشر می­شود

یکی از مهم ترین دلایل پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست، تقلبی و بی کیفیت بودن رنگ تاتو است. بنابراین شما نیازمند خرید رنگ های تاتوی اصل و بهداشتی است تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

سایت تاتو مارکت خرید رنگ های تاتوی اصلی و با کیفیت را برای شما آسان کرده است.

رنگ های تاتو پوست بدن

چند نمونه از بهترین رنگ های تاتو پوست بدن

اورجینال ورد فیمس

رنگ تاتوی ورد فیمس، از بهترین و معتبرترین کمپانی های تولید و صادرکننده­ی رنگ تاتو به سراسر جهان است و طرفداران بسیار زیادی دارد. مرکب موجود در این محصول بر پایه­ی آب بوده و نیاز به ترکیب با محلول دیگری را ندارد و روی پوست، جلوه­ای آب رنگی و طبیعی دارد. بسته بندی این محصول به صورت ارگونومیک بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. رنگ­بندی متفاوت این محصول به شما این امکان را می­دهد تا به راحتی از این رنگ­ها برای تاتوی بدن و ابرو استفاده کنید.

داینامیک مشکی

رنگ تاتوی داینامیک رنگی، محصولی فوق حرفه­ای، مشکی پررنگ، نمایان و با ماندگاری بالاست. رنگ تاتوی داینامیک مشکی، بسیار مناسب برای لاین زنی( کشیدن خطوط) ، مناسب برای شیدینگ( سایه زنی) ، به آسانی زیر پوست قرار می­گیرد

رنگ اورجینال داینامیک بلک مخصوص تاتوی بدن( سایه زدن و پرکردن) می باشد و بر پایه آب است این رنگ ۲۴۰ میل است. این رنگ را می­توانید با سولوشن یا رقیق کننده ی رنگ در نسبت های مناسب ترکیب کنید و ست گری واش بسازید که در تاتوهای سه بعدی خیلی کاربرد دارد. از داینامیک تریپل بلک علاوه بر لاین زدن برای شیدینگ هم استفاده می شود این رنگ نسبت به داینامیک بلک مشکی مخملی تر و بسیار تیره تری ایجاد می­کند.

رنگ تاتو

نکاتی مهم راجع به رنگ تاتو بدن

  • رنگ­های نئونی پوست حاوی مواد شیمیایی و جیوه هستند. رنگ قرمز شاید مضر باشد، زیرا حاوی اکسید آهن و کادمیوم نیز هستند.
  • رنگ مشکی بی خطرترین رنگ است.
  • رنگ­های آبی و سبز با رنگدانه های فتالوسیانین مس نیز بی خطر هستند.
  • دکتر آمیت کارخانیس ، پزشک لیزر و متخصص زیبایی می گوید: استفاده از رنگ­هایی با برند معروف که مواد تشکیل دهنده آن­ها ذکر شده اند، به طور کلی ایمن تر است.

بهترین و بدترین محل ها برای تاتو

  • به گفته دکتر کارخانیس، قسمت های عضلانی بدن، بالای بازوها و ساق پا، مکان­های خوبی برای انجام خالکوبی هستند.
  • از زدن تاتو در مناطقی که پوست کشیده می شود مانند خطوط چین در مچ دست، آرنج یا نزدیک زانو اجتناب کنید.

ترکیبات رنگ ها را بشناس

قرمز

رنگ قرمز اغلب بیشترین واکنش های پوستی را ایجاد می کند و خطرناک ترین آن در نظر گرفته می شود زیرا حاوی کادمیوم، جیوه یا اکسید آهن است. به جای آن از جوهر قرمز با نفتول استفاده کنید.

رنگ تاتو بدن

بنفش

به جای این رنگ، کاربازول یا دیوکسازین را انتخاب کنید، سعی کنید از بنفش منگنز دار اجتناب کنید.

رنگ تاتو بدن

زرد

رنگ­های بر پایه آریلاید یا تومریک را انتخاب کنید.

رنگ تاتو بدن

سبز و آبی

رنگدانه های مس پتالوسیانین سالم ترین انتخاب برای هر دوی این رنگ ها هستند. به ویژه Monoazo برای رنگ سبز و سدیم برای رنگ آبی.

رنگ تاتو بدن

قهوه­ ای

در رنگ قهوه­ای فقط مراقب اکسید آهن باشید.

مشکی

از رنگ های حیوانی که اغلب با عنوان “جوهر هندی” نامیده می شوند خودداری کنید. بهتر است از رنگ سیاه مشتق شده از کریستال چوب و مگنتیت استفاده کنید.

درست مانند بسیاری از چیزهایی که روی بدن خود قرار می دهیم، اثرات رنگ تاتو نیز ناشناخته است. دانشمندان هنوز هم در مورد عوارض جانبی بلند مدت رنگ های تاتو مطمئن نیستند.

تاثیر نور آفتاب بر رنگ تاتو

هنگام انتخاب رنگ برای تاتو، علاوه بر رنگ تاتو و رنگ پوست خود، باید سبک زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.

به طور مثال، باید از خود بپرسید که چقدر زمان را زیر نور خورشید می گذرانید. آیا تمایل دارید روزهای خود را در خانه بگذرانید؟ آیا بیشتر شب ها بیرون می روید؟ یا زندگی ساحلی پر از آفتابی دارید؟

چرا این مساله مهم است؟ خوب، همه چیز دوباره به ملانین شما برمی گردد. هرچه زمان بیشتری را زیر نور آفتاب بگذرانید، ملانین بیشتری در پوست شما تجمع می یابد. به همین دلیل است که پس از مدتی کار در خارج از منزل یا نشستن روی حوله لب ساحل، پوست در معرض نور آفتاب رنگ تیره و برنزه به خود می­گیرد.

رنگ تاتو بدن

بنابراین، اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را در معرض نور خورشید قرار دارید، باید یک تاتو با رنگ هایی بزنید که با رنگ های گرمتر سازگاری بیشتری دارند، زیرا زمان زیادی را با غلظت بالاتری از ملانین می گذرانید.  علاوه بر این، برخی از رنگ­ها نیز سریع­تر از سایرین محو می شوند، به ویژه هنگامی که در معرض نور زیاد خورشید قرار می گیرند.

در انتها باید بگویم که پس از متوجه شدن تناژ رنگ پوست خود، مهم ترین مساله ای که باید هنگام انتخاب رنگ تاتو به آن اشاره کنید اصل بودن رنگ های تاتو است. شما می­توانید تمامی رنگ های مورد نیاز خود را با بهترین برندها و بهترین قیمت ها از سایت تاتو مارکت به راحتی خریداری کنید.

سوالات متداول

علت پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست چیست ؟

یکی از مهم ترین دلایل پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست، تقلبی و بی کیفیت بودن رنگ تاتو است. بنابراین شما نیازمند خرید رنگ های تاتوی اصل و بهداشتی است تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

بهترین رنگ های تاتو پوست بدن کدامند ؟

رنگ تاتو اورجینال ورد فیمس – رنگ تاتوی داینامیک مشکی

نور آفتاب بر رنگ تاتو تاثیر دارد ؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را در معرض نور خورشید قرار دارید، باید یک تاتو با رنگ هایی بزنید که با رنگ های گرمتر سازگاری بیشتری دارند، زیرا زمان زیادی را با غلظت بالاتری از ملانین می گذرانید.  علاوه بر این، برخی از رنگ­ها نیز سریع­تر از سایرین محو می شوند، به ویژه هنگامی که در معرض نور زیاد خورشید قرار می گیرند.

دیدگاهی در مورد “معرفی بهترین رنگ تاتو بدن در سال ۲۰۲۳+قیمت

  1. مرتضی گفت:

    چه رنگهایی روی بدن سریعتر خشک میشوند ؟

    1. faranak babaei گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      رنگهای بر پایه آب بدلیل غلظت کمتر نسبت به رنگهای روغنی زودتر خشک میشوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *